Company’s Mission

For over 25 years our family business has been guided by one goal – to create the best quality, extraordinary-tasting meats. With full commitment and passion, we strive to ensure that both consumers and business partners choose the Tarczyński brand without hesitation. We consistently follow our designated course.

We are already the leading producer of kabanos sausages in Poland, but we are also striving to become the leader in the segment of dry cured meats and frankfurter sausages. We continuously aim to satisfy the needs of our customers – even the most demanding ones – both in Poland and abroad. Our rich assortment of premium cured meats allows us to cater to all types of tastes: from those looking for the sophisticated flavours of kabanos sausages, to those prefering traditional Polish sausages and ripening meats, but also poultry.

In 2013, Tarczyński SA debuted on the main market of the Warsaw Stock Exchange. The 45 million PLN raised as a result of the public issue allowed us to take another step forward – to expand and modernize the production plant in Ujeździec Mały, which has thus become one of the most modern meat processing plants in Europe.

In addition to focusing on developing our Company – we also find the time to focus on the growth of Polish sports! We are the main co-sponsor of the Wrocław Panthers- the leading team of American football in Poland.

expand  
fold  

Manufacturing plants

Our meats are produced in three specialized plants: in Ujeździec Mały (there we mainly produce dry meats, including our exceptional kabanos sausages), in Sława (mainly classic cured meat products, including sausages) and in Bielsko-Biała (where we smoke aromatic hams).

Our plants are constantly modernized and expanded – we believe that only by focusing on the development and use of the latest technologies, can we meet not only the expectations of our business partners and consumers, but also our own ambition to create products of the highest quality.

expand  
fold  

Export

Our cured meats are available beyond the domestic market.
Consumers on many foreign markets can taste our Polish sausages,
both the Tarczyński and the SnackIT brands.

We work with such chains as Sainsbury, Asda or Carrefour
– in Central and Eastern Europe and the Pan-European region.

If you are interested in working with us or have any questions
– we will gladly discuss the details with you.

Please don’t hesitate to contact us.

Tarczyński logistics

Investing in continuous development does not only mean keeping our production technology up-to-date. We know how important logistics facilities are for business. Thanks to our highly developed Logistics and Transport Department, we can be fully flexible and - depending on the needs of our contractors - deliver goods to selected locations or collaborate with our partners' suppliers.

Group's history

To better understand our passion and commitment, we present the twenty-five year history of our extraordinary, family-owned company.
  1. Elżbieta i Jacek Tarczyńscy rozpoczynają działalność gospodarczą w Sułowie

  2. Nabycie Zakładu Przetwórstwa Mięsnego w Trzebnicy

  3. Utworzenie spółki Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Tarczyński” sp. z o.o.

  4. Przekształcenie w spółkę akcyjną

  5. Przejęcie Spółdzielni Dobrosława

  6. Rozpoczęcie budowy nowego zakładu w Ujeźdźcu Małym

  7. Rozpoczęcie produkcji w zakładzie w Ujeźdźcu Małym
    Przeniesienie siedziby Spółki do Ujeźdźca Małego

  8. Nabycie spółki Starpeck

  9. Połączenie ze spółkami Dobrosława oraz Starpeck

  10. Giełda Papierów Wartościowych

  11. Nowa hala produkcji w Ujeźdźcu

  12. Wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu pod marką Snaxy – kabanosa w bułce

News

Nowe parówki Premium marki Tarczyński w kolejnej kampanii reklamowej!

14 stycznia 2019

Firma Tarczyński – lider rynku kabanosów w Polsce i jednocześnie producent najwyższej jakości wędlin, 11.01.2019 powracił z silną kampanią telewizyjną promującą NOWĄ JAKOŚĆ parówek oraz nowy produkt – PARÓWKI Z FILETA Z INDYKA.

Kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym. W spocie reklamowym oraz we wszystkich działaniach promocyjnych pojawia się znana już z poprzednich reklam postać Japończyka, który w humorystyczny sposób – charakterystyczny dla marki Tarczyński, podkreśla atrybuty produktów.

Głównym komunikatem kampanii jest promocja nowych parówek Z FILETA Z INDYKA, mających 90% mięsności oraz NOWA JAKOŚĆ parówek, pozbawionych GLUTAMINIANU, GLUTENU, BARWNIKÓW oraz FOSFORANÓW.

„Celem marki Tarczyński jest konsekwentne budowanie kategorii parówek Premium. Nieustannie dopasowujemy nasze wyroby do oczekiwań konsumentów oraz zmieniających się uwarunkowań rynkowych.” mówi Tomasz Tarczyński Dyrektor Działu Marketingu Tarczyński SA.

Zimowa kampania będzie obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych, oraz w stacjach tematycznych, w Intrenecie i materiałach POS. Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży, oraz szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.

Działaniom, jak zawsze, towarzyszyć będzie szerokie wsparcie trade marketingowe, skupiające
się na budowaniu widocznej i atrakcyjnej ekspozycji w sklepach.

Producent poprowadzi również dedykowane działania wizerunkowe na specjalnie przygotowanym
do kampanii Landing Page https://tarczynski.pl/lp/parowki/

Działania ATL: Red 8
Media: Havas Media

expand  
fold