Misja firmy

Od ponad 25 lat naszej rodzinnej firmie przyświeca jeden cel – tworzenie najlepszej jakości wędlin o wyjątkowym smaku. Z pełnym zaangażowaniem i pasją dążymy do tego, by zarówno konsumenci, jak i partnerzy handlowi bez wahania wybierali markę Tarczyński. Konsekwentnie podążamy wyznaczoną drogą.

Już teraz jesteśmy wiodącym producentem kabanosów w Polsce, a do tego pierwszego miejsca chcemy też dodać miejsce lidera w segmencie wędlin suchych i parówek. Nie ustajemy w zaspokajaniu potrzeb naszych – nawet najbardziej wymagających – klientów, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Bogaty asortyment wędlin premium pozwala nam trafiać do różnego rodzaju gustów: od wielbicieli wyrafinowanych smaków kabanosów po smakoszy tradycyjnych polskich kiełbas i dojrzewających wędlin, ale także drobiu.

W 2013 roku Spółka Tarczyński SA zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Pozyskane w wyniku emisji publicznej 45 mln zł pozwoliło nam zrobić kolejny krok naprzód – rozbudować i zmodernizować zakład produkcyjny w Ujeźdźcu Małym, który stał się tym samym jednym z najnowocześniejszych zakładów wędliniarskich w Europie.

Gdy przez chwilę nie skupiamy się na rozwoju Spółki – skupiamy się na rozwoju polskiego sportu! Jesteśmy głównym współsponsorem drużyny Panthers Wrocław – czołowej drużyny futbolu amerykańskiego w Polsce.

rozwiń  
zwiń  

Zakłady produkcyjne

Produkcja naszych wędlin odbywa się w dwóch wyspecjalizowanych zakładach: w Ujeźdźcu Małym oraz w Bielsku-Białej.

Nasze zakłady są na bieżąco modernizowane i rozbudowywane – wierzymy, że tylko stawiając na rozwój i wykorzystanie najnowszych technologii, możemy sprostać nie tylko oczekiwaniom naszych partnerów biznesowych i konsumentów, ale także własnej ambicji przygotowywania produktów najwyższej jakości.

rozwiń  
zwiń  

Eksport

Naszych wędlin posmakować można nie tylko na rodzimym rynku.
Smak polskiej wędliny, zarówno pod marką Tarczyński, jak i marką SnackIT, poznawać mogą konsumenci na wielu rynkach zagranicznych.

Współpracujemy z takimi sieciami jak Sainsbury, Asda czy Carrefour
– na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej i ogólnoeuropejskim.

Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą lub mają pytania jej dotyczące – z chęcią rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Zapraszamy do kontaktu.

Tarczyński logistyka

Inwestując w ciągły rozwój, nie poprzestajemy wyłącznie na ciągłym doskonaleniu technologii produkcyjnej. Wiemy, jak ważne dla biznesu jest zaplecze logistyczne. Dzięki niezwykle rozwiniętemu Działowi Logistyki i Transportu możemy być w pełni elastyczni i – w zależności od potrzeb naszych kontrahentów – dostarczać towar do wybranych lokalizacji lub współpracować z dostawcami naszych partnerów.

Historia grupy

By zrozumieć naszą pasję i zaangażowanie – warto poznać ponad dwudziestopięcioletnią historię naszej wyjątkowej, rodzinnej firmy.

  1. Elżbieta i Jacek Tarczyńscy rozpoczynają działalność gospodarczą w Sułowie

  2. Nabycie Zakładu Przetwórstwa Mięsnego w Trzebnicy

  3. Utworzenie spółki Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Tarczyński” sp. z o.o.

  4. Przekształcenie w spółkę akcyjną

  5. Przejęcie Spółdzielni Dobrosława

  6. Rozpoczęcie budowy nowego zakładu w Ujeźdźcu Małym

  7. Rozpoczęcie produkcji w zakładzie w Ujeźdźcu Małym
    Przeniesienie siedziby Spółki do Ujeźdźca Małego

  8. Nabycie spółki Starpeck

  9. Połączenie ze spółkami Dobrosława oraz Starpeck

  10. Giełda Papierów Wartościowych

  11. Nowa hala produkcji w Ujeźdźcu

  12. Wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu pod marką Snaxy – kabanosa w bułce

Aktualności

Nowe parówki Premium marki Tarczyński w kolejnej kampanii reklamowej!

14 stycznia 2019

Firma Tarczyński – lider rynku kabanosów w Polsce i jednocześnie producent najwyższej jakości wędlin, 11.01.2019 powrócił z silną kampanią telewizyjną promującą NOWĄ JAKOŚĆ parówek oraz nowy produkt – PARÓWKI Z FILETA Z INDYKA.

Kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym. W spocie reklamowym oraz we wszystkich działaniach promocyjnych pojawia się znana już z poprzednich reklam postać Japończyka, który w humorystyczny sposób – charakterystyczny dla marki Tarczyński, podkreśla atrybuty produktów.

Głównym komunikatem kampanii jest promocja nowych parówek Z FILETA Z INDYKA, mających 90% mięsności oraz NOWA JAKOŚĆ parówek, pozbawionych GLUTAMINIANU, GLUTENU, BARWNIKÓW oraz FOSFORANÓW.

„Celem marki Tarczyński jest konsekwentne budowanie kategorii parówek Premium. Nieustannie dopasowujemy nasze wyroby do oczekiwań konsumentów oraz zmieniających się uwarunkowań rynkowych.” mówi Tomasz Tarczyński Dyrektor Działu Marketingu Tarczyński SA.

Zimowa kampania będzie obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych, oraz w stacjach tematycznych, w Intrenecie i materiałach POS. Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży, oraz szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.

Działaniom, jak zawsze, towarzyszyć będzie szerokie wsparcie trade marketingowe, skupiające
się na budowaniu widocznej i atrakcyjnej ekspozycji w sklepach.

Producent poprowadzi również dedykowane działania wizerunkowe na specjalnie przygotowanym
do kampanii Landing Page https://tarczynski.pl/lp/parowki/

Działania ATL: Red 8
Media: Havas Media

rozwiń  
zwiń  

Nagrody


Posiadamy certyfikat BRC Global Standard-Food.
Nagrody
branżowe
Nagrody dla przedsiębiorstwa
Certyfikaty
Pozostałe
nagrody


2018

● QS - Zertifikat

● IFS Food

● BRC – Global Standard for Food Safety



2017

● Certyfikat przekreślonego kłosa

● Beter Leven Keurmerk Pluimvee



2018

● Złoty Paragon: Biznes – Rodzina - Tradycja

● Hermes 25-lecia



2017

● Hit Handlu



2017

● Perła Roku FMCG: Gryzzale. Paróweczki drobiowe

● Perła Roku FMCG: Kabanos klasyczny

● Przebój FMCG: Kabanosy Klasyczne



2016

● Lider Sprzedaży: Kabanos Exclusive wieprzowy z dodatkiem wołowiny

● Perła Roku FMCG: Parówki z fileta

● Perła Roku FMCG: Kabanosy Exclusive



2015

● Producent Roku – Targi Mięsno-Wędliniarskie

● Produkt Roku – Targi Mięsno-Wędliniarskie: Seria produktów suchych i podsuszanych

● Najlepszy Produkt - Kabanos Exclusive

● Przebój FMCG: Sucha Krakowska Extra



2014

● Produkt Roku – Targi Mięsno-Wędliniarskie: Kabanosy Exclusive

● Przebój FMCG: Kabanosy Extra



2018

● Solidny Pracodawca Roku



2017

● Solidny Pracodawca Roku

● Przedsiębiorstwo Fair Play



2016

● Przedsiębiorstwo Fair Play

● Solidny Pracodawca Roku



2015

● Przedsiębiorstwo Fair Play

● Solidny Pracodawca Roku



2014

● Przedsiębiorstwo Fair Play