Misja firmy

Od ponad 25 lat naszej rodzinnej firmie przyświeca jeden cel – tworzenie najlepszej jakości wędlin o wyjątkowym smaku. Z pełnym zaangażowaniem i pasją dążymy do tego, by zarówno konsumenci, jak i partnerzy handlowi bez wahania wybierali markę Tarczyński. Konsekwentnie podążamy wyznaczoną drogą.

Już teraz jesteśmy wiodącym producentem kabanosów w Polsce, a do tego pierwszego miejsca chcemy też dodać miejsce lidera w segmencie wędlin suchych i parówek. Nie ustajemy w zaspokajaniu potrzeb naszych – nawet najbardziej wymagających – klientów, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Bogaty asortyment wędlin premium pozwala nam trafiać do różnego rodzaju gustów: od wielbicieli wyrafinowanych smaków kabanosów po smakoszy tradycyjnych polskich kiełbas i dojrzewających wędlin, ale także drobiu.

W 2013 roku Spółka Tarczyński SA zadebiutowała na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Pozyskane w wyniku emisji publicznej 45 mln zł pozwoliło nam zrobić kolejny krok naprzód – rozbudować i zmodernizować zakład produkcyjny w Ujeźdźcu Małym, który stał się tym samym jednym z najnowocześniejszych zakładów wędliniarskich w Europie.

Gdy przez chwilę nie skupiamy się na rozwoju Spółki – skupiamy się na rozwoju polskiego sportu! Jesteśmy głównym współsponsorem drużyny Panthers Wrocław – czołowej drużyny futbolu amerykańskiego w Polsce.

rozwiń  
zwiń  

Zakłady produkcyjne

Produkcja naszych wędlin odbywa się w dwóch wyspecjalizowanych zakładach: w Ujeźdźcu Małym oraz w Bielsku-Białej.

Nasze zakłady są na bieżąco modernizowane i rozbudowywane – wierzymy, że tylko stawiając na rozwój i wykorzystanie najnowszych technologii, możemy sprostać nie tylko oczekiwaniom naszych partnerów biznesowych i konsumentów, ale także własnej ambicji przygotowywania produktów najwyższej jakości.

rozwiń  
zwiń  

Eksport

Naszych wędlin posmakować można nie tylko na rodzimym rynku.
Smak polskiej wędliny, zarówno pod marką Tarczyński, jak i marką SnackIT, poznawać mogą konsumenci na wielu rynkach zagranicznych.

Współpracujemy z takimi sieciami jak Sainsbury, Asda czy Carrefour
– na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej i ogólnoeuropejskim.

Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą lub mają pytania jej dotyczące – z chęcią rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Zapraszamy do kontaktu.

Tarczyński logistyka

Inwestując w ciągły rozwój, nie poprzestajemy wyłącznie na ciągłym doskonaleniu technologii produkcyjnej. Wiemy, jak ważne dla biznesu jest zaplecze logistyczne. Dzięki niezwykle rozwiniętemu Działowi Logistyki i Transportu możemy być w pełni elastyczni i – w zależności od potrzeb naszych kontrahentów – dostarczać towar do wybranych lokalizacji lub współpracować z dostawcami naszych partnerów.

Historia grupy

By zrozumieć naszą pasję i zaangażowanie – warto poznać ponad dwudziestopięcioletnią historię naszej wyjątkowej, rodzinnej firmy.

  1. Elżbieta i Jacek Tarczyńscy rozpoczynają działalność gospodarczą w Sułowie

  2. Nabycie Zakładu Przetwórstwa Mięsnego w Trzebnicy

  3. Utworzenie spółki Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Tarczyński” sp. z o.o.

  4. Przekształcenie w spółkę akcyjną

  5. Przejęcie Spółdzielni Dobrosława

  6. Rozpoczęcie budowy nowego zakładu w Ujeźdźcu Małym

  7. Rozpoczęcie produkcji w zakładzie w Ujeźdźcu Małym
    Przeniesienie siedziby Spółki do Ujeźdźca Małego

  8. Nabycie spółki Starpeck

  9. Połączenie ze spółkami Dobrosława oraz Starpeck

  10. Giełda Papierów Wartościowych

  11. Nowa hala produkcji w Ujeźdźcu

  12. Wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu pod marką Snaxy – kabanosa w bułce

Aktualności

Wielka kampania reklamowa nowych
kabanosów Exclusive Easy PALUSZKI

9 października 2018

Marka Tarczyński – niekwestionowany lider rynku kabanosów w Polsce, z początkiem października rusza z silną kampanią reklamową pod hasłem „SĄ SUCHE, SĄ KRUCHE, SĄ PALUSZKI”, promującą swój nowy produkt – Kabanosy Exclusive Easy w formie pojedynczych paluszków.

Kampania  bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym. Tym razem, znany już widzom z poprzedniej reklamy kabanosów, strażnik Pałacu Buckingham, w charakterystyczny dla marki – humorystyczny sposób, zachwyci się nową formą Kabanosów Exclusive Easy w postaci pojedynczych paluszków. W spocie reklamowym zobaczymy je w innowacyjnym, stojącym opakowaniu ze struną, za pomocą której łatwo produkt otworzyć i ponownie zamknąć.

„SĄ SUCHE” – „SĄ KRUCHE” – „SĄ PALUSZKI”  to hasła klucze, dzięki którym kampania wyjaśnia dlaczego kabanosy Exclusive Easy w formie pojedynczych paluszków, to „Zdaniem wielu najlepsza mięsna przekąska na świecie”.

Jesteśmy dziś najsilniej rozpoznawalną marką w kategorii kabanosów w Polsce i konsekwentnie umacniamy tę pozycję. Nasza najbliższa kampania jest odpowiedzią na rosnący i dynamicznie zmieniający się trend convenience w Polsce. Dlatego też, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów oferujemy klientom najlepszej jakości produkt, w nowej wygodnej formie pojedynczych paluszków oraz innowacyjnym na rynku mięsnym, stojącym opakowaniu ze struną, dzięki której łatwo produkt otworzyć i ponownie zamknąć. – mówi Tomasz Tarczyński Dyrektor Działu Marketingu Tarczyński SA.

 Jesienna kampania będzie obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych, oraz
w stacjach tematycznych, w Internecie i materiałach POS. Wsparciem kampanii będą emisje spotów w sieciach kin: Cinema City i Helios. Dodatkowo marka zaplanowała szeroką promocję
na nośnikach zewnętrznych w postaci reklamy, która pojawi się na autobusach w największych aglomeracjach miejskich w całej Polsce. Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży, oraz szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.

Działaniom, jak zawsze, towarzyszyć będzie szerokie wsparcie trade marketingowe, skupiające
się na budowaniu widocznej i atrakcyjnej ekspozycji w sklepach.

 

Więcej o naszym nowym produkcie znajdziesz na: https://tarczynski.pl/kabanosy-paluszki/

 

Działania ATL: Red 8
Media:  Havas Media

rozwiń  
zwiń