Trzykrotny żużlowy mistrz świata – Tai Woffinden – podpisał w tym tygodniu umowę sponsorską z firmą Tarczyński – liderem w branży przekąsek mięsnych. Już w najbliższy weekend marka będzie wspierać go w walce o kolejny tytuł podczas Speedway Grand Prix we Wrocławiu.
To dobry moment na wejście w tę dyscyplinę, bowiem żużel cieszy się dużą popularnością w Polsce, a w szczególności w stolicy Dolnego Śląska – frekwencja na widowni często bywa wyższa od tej na meczach piłkarskich Śląska Wrocław. Zgodnie z zapowiedziami barwy firmy Tarczyński S.A. pojawią się na motocyklu i stroju zawodnika już 28 i 29 sierpnia, podczas najbliższego Speedway Grand Prix we Wrocławiu na Stadionie Olimpijskim.
Dla marki Tarczyński to nie pierwsza tego typu współpraca. Od kilku lat firma jest głównym sponsorem drużyny Panthers Wrocław – Mistrzów Polski w futbolu amerykańskim. Teraz, poprzez wsparcie Woffindena, Tarczyński chce jeszcze mocniej związać się z wrocławskim sportem i emocjami kibiców.
– Wiemy, jak ważna jest rola aktywności fizycznej, dlatego staramy się nieustannie wspierać i promować zdrowy styl życia poprzez sport. Dzięki współpracy z Taiem Woffindenem, drużyną Panthers Wrocław, a także poprzez udział w projektach takich jak Orlen Przedszkoliada, możemy upowszechniać ważne dla nas wartości. Są one zgodne z misją Tarczyński S.A., którą jest inspirowanie do mądrego odżywiania. Tai jeździ dla wrocławskich kibiców już od 9 lat, a popularność żużla jest w stolicy Dolnego Śląska ogromna. Dzięki temu możemy jeszcze bardziej zaakcentować lokalność – to skąd jesteśmy i być bliżej naszych klientów. Współpracą z zagranicznym sportowcem podkreślamy jednocześnie międzynarodowość marki, której produkty dystrybuowane są obecnie w blisko 30 krajach świata na 4 kontynentach. – mówi Dawid Tarczyński, Wiceprezes Zarządu firmy Tarczyński.
Woffinden podpisując umowę dołączył tym samym do grona sportowych ambasadorów marki. Od września będzie jedną z twarzy nowej linii przekąsek wysokobiałkowych Tarczyński Protein. Klienci zobaczą go w materiałach foto i wideo oraz w mediach społecznościowych.
Żużlowe Grand Prix we Wrocławiu będzie transmitowane w ponad 40 krajach na świecie, w tym także w krajach, będących kluczowymi dla marki Tarczyński S.A. rynkami eksportowymi jak, na przykład Wielka Brytania.