Marka Tarczyński podsumowuje swoje zaangażowanie w sponsoring sportu i publikuje raport z działalności w tym obszarze

Tarczyński aktywnie działa w marketingu sportowym. Firma jest głównym sponsorem klubu sportów amerykańskich Panthers Wrocław oraz drużyny futbolu o tej samej nazwie – najlepszej w Polsce i jednej z najlepszych w Europie. Sponsoruje również wrocławski stadion – Tarczyński Arena Wrocław, lokalnych sportowców i wydarzenia sportowe, w tym Runmageddon, angażując się jednocześnie w projekty e-sportowe. Wielowymiarowe zaangażowanie, a także jego skalę i aspiracje przedstawia „Raport z działalności w obszarze marketingu sportowego”, który właśnie opublikowała marka.

Czytaj

Naturalne Poranki Blisko Natury w poszukiwaniu skarbów – Kopalnia w Złotym Stoku

Kolejnym punktem na kulinarnej mapie Naturalnych Poranków Blisko Natury jest Złoty Stok. Adriana Marczewska – szefowa kuchni i prowadząca – wspólnie z marką Tarczyński tym razem wybrała się do Kopalni Złota w poszukiwaniu skarbów. Mowa tu nie tylko o cennym surowcu, a przede wszystkim o wyjątkowych smakach Dolnego Śląska. Czy udało jej się je odnaleźć?

Czytaj

Kolejne nowości w linii Tarczyński Rośl-INNE

Firma Tarczyński poszerza linię Rośl-Inne o kolejną mięsną alternatywę – Kiełbaski z boczniakiem. Produkt zadebiutował właśnie na rynku. Data nie jest przypadkowa – 20. marca obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień bez Mięsa. To jednak niejedyna nowość marki. Już niebawem na sklepowe półki wprowadzone zostaną również parówki roślinne z odświeżoną recepturą, z której – w odpowiedzi na głosy konsumentów – wyeliminowano białko jaja.

Czytaj

Naturalne Poranki Blisko Natury zdobyły Twierdzę Srebrna Góra

Firma Tarczyński kontynuuje kulinarną podróż po Dolnym Śląsku. Tym razem Adriana Marczewska – szefowa kuchni i telewizyjna prowadząca – w ramach trasy Naturalnych Poranków Blisko Natury odwiedziła Twierdzę Srebrna Góra, gdzie poznała wyjątkową historię miejsca i jego lokalnych, kulinarnych przysmaków.

Czytaj

Rusza kolejna odsłona Naturalnych Poranków Blisko Natury

Firma Tarczyński zaprasza fanów smacznej i naturalnej kuchni na kolejną odsłonę trasy Naturalnych Poranków Blisko Natury. Tym razem szefowa kuchni i telewizyjna prowadząca – Adriana Marczewska – zabierze widzów programu do świata lokalnych smaków Dolnego Śląska. Każdy odcinek zostanie zrealizowany w innym, wyjątkowym miejscu, aby pokazać, jak różnorodne źródło inspiracji kulinarnych stanowi ten region Polski. Nagrania będzie można oglądać na kanale marki Tarczyński na platformie YouTube.

Czytaj

Tarczyński po raz trzeci został głównym sponsorem Wrocławskiego Finału WOŚP

To już trzeci rok z rzędu, kiedy marka Tarczyński została głównym sponsorem Wrocławskiego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Producent przekąsek białkowych postanowił również w 2022 roku zagrać z Jurkiem Owsiakiem i wesprzeć akcję, która każdego roku angażuje miliony Polaków. Oprócz wsparcia finansowego firma przekazała na charytatywne licytacje oryginalny kevlar Taia Woffindena z sezonu 2020 oraz Food Trucka MeatLovers, który pojedzie na imprezę zwycięzcy, by częstować gości hot-dogami Tarczyński Naturalnie.

Czytaj

Śniadanie jak u Tiffany’ego! Michał Mikołajczak i Tomek Jakubiak zdradzają przepis na gwiazdorskie croissanty

Śniadanie jako najważniejszy posiłek dnia nierzadko bywa elementem filmowych czy serialowych produkcji. Doskonale wie o tym Michał Mikołajczak – aktor teatralny i filmowy, który w najnowszym odcinku Naturalnych Poranków był gościem kuchni Tomka Jakubiaka. Zainspirowani kultowym filmem „Śniadanie u Tiffany’ego” przygotowali gwiazdorskie croissanty w wersji wytrawnej – z jajkiem w koszulce i Krakowską Suchą z linii Tarczyński Naturalnie, które będą idealną propozycją na jesienny poranek.

Czytaj

Rozwijamy asortyment wędlin. Nowy produkt odpowiedzią na preferencje konsumentów

Tarczyński – polski producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych – wprowadza do oferty nowy produkt. 28 września na sklepowe półki trafiła Kiełbasa Krakowska Sucha z Szynki z linii Extra Wysuszona. Najnowszą pozycję, podobnie jak ostatnie nowości marki Tarczyński, wyróżnia m.in. brak dodatku konserwantów, glutaminianów, barwników czy fosforanów.

Czytaj

Marka Tarczyński z kolejną odsłoną kampanii produktów z linii Tarczyński Naturalnie

Tarczyński – lider na rynku parówek premium – zainaugurował kolejną edycję kampanii promocyjnej linii Tarczyński Naturalnie. Zintegrowana, wielokanałowa kampania obejmie m.in. spoty w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, działania digital oraz w obszarze trade marketingu, a także lokowania produktów. Nowa odsłona jest kontynuacją największej w historii kampanii reklamowej producenta.

Czytaj

Tarczyński dołącza do grona członków stowarzyszenia Natureef

Firma Tarczyński intensyfikując działania realizowane w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), dołączyła do grona Członków Wspierających Stowarzyszenia Natureef. Zrzeszone w nim firmy sukcesywnie działają na rzecz ochrony środowiska poprzez stosowne innowacje i udział w projektach badawczo-rozwojowych, które koncentrują się na opakowaniach produktów oraz redukcji ich śladu środowiskowego.

Czytaj

Zawodnicy Tarczyński Protein Team w odcinku „Naturalne Poranki”

Tomasz Jakubiak postanowił zaspokoić apetyt na naturalne śniadanie dwóch gamerów – Jakuba Salwy i Adriana Łączyńskiego – przedstawicieli Tarczyński Protein Team. Kucharz przygotował dla gości odcinka z serii „Naturalne Poranki” bagietkę z omletem, pesto i parówkami. Połączenie, które daje masę energii do gry, pobudza dopaminę i sprawia, że gracze są jeszcze lepiej skupieni na swoich misjach. Spotkanie było dobrą okazją nie tylko do wspólnego gotowania, ale też do poznania wielu tajników ze świata e-sportu i odczarowania wizerunku gamerów.

Czytaj

Parówki Rośl-Inne – kolejny ukłon marki Tarczyński w stronę wegetarian

Marka Tarczyński poinformowała o premierze nowego produktu – Parówek z linii Rośl-Inne. To kolejny krok polskiego producenta w stronę umocnienia swojej pozycji na rynku mięsnych alternatyw. Firma zajmuje obecnie drugie miejsce pod względem popularności wśród polskich marek „wege”. Produkty trafiły już do sprzedaży.

Czytaj

Tasteaway gościem kuchni Tomka Jakubiaka!

Tym razem w ramach cyklu „Naturalne Poranki” kucharz Tomek Jakubiak zaprosił do swojej kuchni mamę, podróżniczkę i autorkę popularnego bloga podróżniczego Tasteaway – Natalię Sitarską. W rozmowie z ambasadorem marki Tarczyński blogerka podpowiada, jak zachęcić dzieci do próbowania nowych smaków, które kierunki są jej ulubionymi, a także w jakiej części Polski można zjeść najlepsze regionalne śniadanie.

Czytaj

Tarczyński zaskakuje oryginalnym spotem reklamowym w najnowszej kampanii marki!

Tarczyński po raz kolejny rusza z potężną, ogólnopolską kampanią reklamową. Najnowszy spot lidera kategorii kabanosów – zrealizowany w spektakularnym, filmowym stylu – będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych m.in. podczas najważniejszych meczów rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw. Kampania obejmie także kanały digital i sieci kinowe.

Czytaj

Rośl-Inne Burgery Oryginalne – nowość od marki Tarczyński

Firma Tarczyński ponownie rozszerza linię produktów roślinnych. Tym razem lider w produkcji kabanosów w Polsce wprowadza do oferty rewolucję wśród alternatywnych źródeł białka – Rośl-Inne Burgery. Wykonane w 100% z roślin, bogate w proteiny, witaminę B12 i żelazo produkty są świetnym zamiennikiem mięsa. Czas premiery nie jest przypadkowy, ponieważ 28 maja obchodzimy Światowy Dzień Burgera.

Czytaj

Śniadanie zdrowe, pyszne i szybkie – Ola Kot gotuje w najnowszym odcinku z serii Naturalne Poranki marki Tarczyński

Aktorzy, tancerze, sportowcy, influencerzy, a teraz prezenterka radiowa i telewizyjna – Ola Kot. Goście programu Naturalne Poranki mają na co dzień różne zajęcia, ale łączy ich jedno – zamiłowanie do dobrej i zdrowej kuchni. Tomek Jakubiak – ambasador marki Tarczyński – zaprosił do udziału w najnowszym odcinku programu Olę, której zaproponował śniadanie błyskawiczne – idealne dla wszystkich, którzy o poranku liczą każdą minutę.

Czytaj

Tarczyński da nowe życie odpadom etykietowym. Producent kabanosów otrzymał Certyfikat RafCycle®

Innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych – Tarczyński S.A. – 22 kwietnia, czyli w Światowy Dzień Ziemi, przystąpił do programu recyklingu RafCycle firmy UPM Raflatac. Możliwość ograniczania zużycia zasobów naturalnych poprzez przekształcanie odpadów etykietowych w nowe produkty pozwoli ratować drzewa oraz realizować założenia strategii społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) marki.

Czytaj

Stefano Terrazzino wyznaje: KOCHAM POLSKĄ KUCHNIĘ

Stefano Terrazzino zaliczył ostatnio gościnny występ w programie kulinarnym Naturalne Poranki, prowadzonym przez popularnego kucharza – Tomka Jakubiaka. Panowie, przygotowując wspólne śniadanie, postanowili porozmawiać o swoich pasjach i zainteresowaniach. Jak się okazało, nie tylko szybko znaleźli wspólny język, ale postanowili też razem zatańczyć… flamenco!

Czytaj