
Sponsoring sportu odgrywa w naszej firmie niezwykle ważną rolę, zajmując szczególne miejsce zarówno w strategii biznesowej, jak i CSR-owej marki. Zaangażowanie to wynika w dużej mierze z naszego przywiązania do regionu, w którym na co dzień żyjemy i pracujemy, ale także rodzinnej pasji do futbolu amerykańskiego, od której zaczęła się nasza sportowa przygoda.
Zapraszamy do lektury raportu poświęconego naszej działalności w obszarze marketingu sportowego. To pierwsza tego typu publikacja na rynku firm komercyjnych w naszej branży. Powstała po to, by pokazać zakres realizowanych przez nas projektów oraz kompleksowe podejście do działań komunikacyjnych, które wspierają naszą strategiczną działalność biznesową.
i e-sportowa

Nasza rodzinna pasja do futbolu amerykańskiego przerodziła się w powstanie i sponsoring Panthers Wrocław, który dzisiaj jest jednym z czołowych klubów Europy.
Oprócz sekcji futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław, działają w nim również żeńskie sekcje softball i lacrosse, żeńska i męska sekcja ultimate, a także młodzieżowe oddziały – Minis i Juniors.

We wrześniu 2022 r. zostaliśmy oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a kabanosy Tarczyński jej oficjalną przekąską. Od lat jesteśmy związani ze światem sportu, który jest na stałe wpisany w działania marki, dlatego nawiązanie tej współpracy to dla nas ogromny powód do dumy.
Po zaangażowaniu we wspieranie rozwoju zawodników, klubów czy całych dyscyplin sportowych przyszedł czas na inwestycję w ulubiony sport Polaków, czyli piłkę nożną i najpopularniejszą drużynę sportową w kraju – Reprezentację Polski.
Umowa zakłada, że nasz flagowy produkt – kabanosy Tarczyński – zyskały tytuł „Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski”. Są one dostępne w opakowaniach z nowym brandingiem zarówno w Polsce, jak i na kluczowych dla naszej marki rynkach eksportowych.
Logotyp firmy Tarczyński można zobaczyć ponadto m.in. na bandach reklamowych czy ściankach sponsorskich, a oficjalna przekąska jest obecna w kluczowych kanałach komunikacji Reprezentacji Polski. Dzięki tak widocznej ekspozycji podczas międzynarodowych transmisji meczów docieramy do nawet 16,5 mln Polek i Polaków.
Jesteśmy również sponsorem tytularnym programu „Gramy dla Polski”, którego celem jest wyszukiwanie młodych talentów, będących potencjalnymi kandydatami do gry w młodzieżowych reprezentacjach Polski za granicą.

Jesteśmy sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu, który w trakcie obowiązywania sześcioletniej umowy nosi nazwę Tarczyński Arena Wrocław. Zaangażowanie to jest spełnieniem rodzinnych marzeń i ukoronowaniem ponad 30-letniej działalności naszej firmy.
Od lat angażujemy się w promowanie sportu i aktywności fizycznej, poprzez sport upowszechniając również nasze produkty. Jesteśmy ponadto częścią lokalnych społeczności Wrocławia i Dolnego Śląska, w których na co dzień żyjemy i pracujemy, dlatego sam wybór miejsca, którego zapragnęliśmy zostać sponsorem, nie był przypadkowy.
Wrocławski stadion to największy obiekt sportowy w tej części kraju. W jego murach na przestrzeni 10-letniej historii zrealizowanych zostało kilkaset wydarzeń sportowych, kulturalnych i rozrywkowych, które zgromadziły w sumie 5 milionów osób.
Wierzymy, że dzięki tej współpracy oraz tak widocznej ekspozycji naszego brandu będziemy mogli dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców całej oferty sportowo-rekreacyjnej Tarczyński Arena Wrocław, będących naszymi obecnymi, ale i potencjalnymi klientami. Podążając za misją marki Tarczyński, będziemy inspirować ich do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze.

Jesteśmy marką, która rewolucjonizuje branżę spożywczą i zaznacza swoją obecność również w świecie e-sportu. Dostrzegliśmy, że w stronę społeczności gamerów komunikowali w głównej mierze producenci sprzętu komputerowego czy elektroniki.
Wiedząc, że nasze produkty mogą być alternatywą dla tradycyjnych słonych przekąsek, które znajdują się w zasięgu ręki graczy w czasie e-sportowych zmagań, postanowiliśmy więc mocniej zaistnieć w świecie e-sportu. Dlatego też powołaliśmy do istnienia własny kanał streamingowy – Tarczyński Studio Live oraz własną e-sportową drużynę – Tarczyński Protein Team. Oba projekty zakończone zostały z końcem 2021 roku – decyzja ta podyktowana była ewolucją w planowanych działaniach w sektorze e-sportu oraz nowymi wyzwaniami w tym obszarze. Przed nami kolejne e-sportowe projekty!

Zaangażowanie w sponsoring sportu wynika z zarówno z rodzinnej pasji sportu, jak i założeń strategii społecznej odpowiedzialności biznesu marki – TarczynskiLepiej.pl.
W ramach obszarów RAZEM i AKTYWNIE strategii CSR konsekwentnie koncentrujemy się realizacji oraz udziale w projektach przyczyniających się do promowania aktywnych form spędzania czasu wolnego, jak również wspierania lokalnych sportowców, klubów oraz wydarzeń o charakterze sportowym.
Dzięki tego typu działaniom możemy być bliżej lokalnych społeczności, mając jednocześnie możliwość, aby zgodnie z misją naszej marki inspirować do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze.

Marketing sportowy, wpisany silnie w naszą strategię CSR – Tarczyński Lepiej – to nie tylko długofalowe działania sponsoringowe. Realizujemy także różnorodne projekty ograniczone w czasie, stale poszukując z jednej strony kolejnych wyzwań, z drugiej zawodników, drużyn, klubów czy wydarzeń o charakterze sportowym, potrzebujących dodatkowego wsparcia niezbędnego do płynnego rozwoju.
Aktualności