Raport z działalności w obszarze marketingu sportowego

Sponsoring sportu odgrywa w naszej firmie niezwykle ważną rolę, zajmując szczególne miejsce zarówno w strategii biznesowej, jak i CSR-owej marki. Zaangażowanie to wynika w dużej mierze z naszego przywiązania do regionu, w którym na co dzień żyjemy i pracujemy, ale także rodzinnej pasji do futbolu amerykańskiego, od której zaczęła się nasza sportowa przygoda.

Zapraszamy do lektury raportu poświęconego naszej działalności w obszarze marketingu sportowego. To pierwsza tego typu publikacja na rynku firm komercyjnych w naszej branży. Powstała po to, by pokazać zakres realizowanych przez nas projektów oraz kompleksowe podejście do działań komunikacyjnych, które wspierają naszą strategiczną działalność biznesową.

Działalność sportowa
i e-sportowa
Sponsoring klubu Panthers Wrocław (sporty amerykańskie)

Nasza rodzinna pasja do futbolu amerykańskiego przerodziła się w powstanie i sponsoring Panthers Wrocław, który dzisiaj jest jednym z czołowych klubów Europy.

Oprócz sekcji futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław, działają w nim również żeńskie sekcje softball i lacrosse, żeńska i męska sekcja ultimate, a także młodzieżowe oddziały – Minis i Juniors.

 

Sponsoring tytularny – Tarczyński Arena Wrocław

Jesteśmy sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu, który w trakcie obowiązywania sześcioletniej umowy nosi nazwę Tarczyński Arena Wrocław. Zaangażowanie to jest spełnieniem rodzinnych marzeń i ukoronowaniem ponad 30-letniej działalności naszej firmy.

Od lat angażujemy się w promowanie sportu i aktywności fizycznej, poprzez sport upowszechniając również nasze produkty. Jesteśmy ponadto częścią lokalnych społeczności Wrocławia i Dolnego Śląska, w których na co dzień żyjemy i pracujemy, dlatego sam wybór miejsca, którego zapragnęliśmy zostać sponsorem, nie był przypadkowy.

Wrocławski stadion to największy obiekt sportowy w tej części kraju. W jego murach na przestrzeni 10-letniej historii zrealizowanych zostało kilkaset wydarzeń sportowych, kulturalnych i rozrywkowych, które zgromadziły w sumie 5 milionów osób.

Wierzymy, że dzięki tej współpracy oraz tak widocznej ekspozycji naszego brandu będziemy mogli dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców całej oferty sportowo-rekreacyjnej Tarczyński Arena Wrocław, będących naszymi obecnymi, ale i potencjalnymi klientami. Podążając za misją marki Tarczyński, będziemy inspirować ich do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze.

Sponsoring e-sportu

Jesteśmy marką, która rewolucjonizuje branżę spożywczą i zaznacza swoją obecność również w świecie e-sportu. Dostrzegliśmy, że w stronę społeczności gamerów komunikowali w głównej mierze producenci sprzętu komputerowego czy elektroniki.

Wiedząc, że nasze produkty mogą być alternatywą dla tradycyjnych słonych przekąsek, które znajdują się w zasięgu ręki graczy w czasie e-sportowych zmagań, postanowiliśmy więc mocniej zaistnieć w świecie e-sportu. Dlatego też powołaliśmy do istnienia własny kanał streamingowy – Tarczyński Studio Live oraz własną e-sportową drużynę – Tarczyński Protein Team. Oba projekty zakończone zostały z końcem 2021 roku – decyzja ta podyktowana była ewolucją w planowanych działaniach w sektorze e-sportu oraz nowymi wyzwaniami w tym obszarze. Przed nami kolejne e-sportowe projekty!

Sponsoring lokalnych sportowców i wydarzeń o charakterze sportowym

Zaangażowanie w sponsoring sportu wynika z zarówno z rodzinnej pasji sportu, jak i założeń strategii społecznej odpowiedzialności biznesu marki – TarczynskiLepiej.pl.

W ramach obszarów RAZEM i AKTYWNIE strategii CSR konsekwentnie koncentrujemy się realizacji oraz udziale w projektach przyczyniających się do promowania aktywnych form spędzania czasu wolnego, jak również wspierania lokalnych sportowców, klubów oraz wydarzeń o charakterze sportowym.

Dzięki tego typu działaniom możemy być bliżej lokalnych społeczności, mając jednocześnie możliwość, aby zgodnie z misją naszej marki inspirować do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze.

Działania archiwalne

Marketing sportowy, wpisany silnie w naszą strategię CSR – Tarczyński Lepiej – to nie tylko długofalowe działania sponsoringowe. Realizujemy także różnorodne projekty ograniczone w czasie, stale poszukując z jednej strony kolejnych wyzwań, z drugiej zawodników, drużyn, klubów czy wydarzeń o charakterze sportowym, potrzebujących dodatkowego wsparcia niezbędnego do płynnego rozwoju.

Dla mediów
W sprawach dotyczących promocji, mediów, marketingu, sponsoringu i partnerstw promocyjnych, jak również materiałów prasowych – zapraszamy do kontaktu: