Ruszyła największa w tym roku kampania reklamowa marki Tarczyński, której celem jest promocja linii Tarczyński Naturalnie z jej flagowym produktem parówkami 100% z szynki. 30-sekundowy spot oraz jego skróty nawiązujące do międzynarodowego charakteru marki będzie można zobaczyć w największych kanałach telewizyjnych w Polsce. Tym razem osią tematyczną są Niemcy i Bawaria, będące odzwierciedleniem naturalności produktów, które wyróżnia prosty, w pełni naturalny skład.
Alles dobre, Alles naturalne!
Wiodącym celem najnowszego spotu marki Tarczyński S.A. jest budowa świadomości linii Tarczyński Naturalnie oraz parówek 100% z szynki – produktu z stworzonego tylko z naturalnych składników bez dodatku konserwantów.
Cała kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym, który można było dostrzec we wcześniejszych produkcjach firmy, podkreślając tym samym jej międzynarodowość i budowę dumy z polskiego produktu na Świecie. Firma działa bowiem w blisko 30 krajach świata na 4 kontynentach.
Zdaniem wielu najbardziej naturalne parówki na świecie
Akcja spotu rozgrywa się w Bawarii, która jest odzwierciedleniem naturalności stanowiącej klucz jesiennej kampanii Tarczyński S.A. Bohaterami spotu są przebywający w Alpach Polacy, którzy rodzinie Bawarczyków polecają parówki z linii Naturalnie – zdaniem wielu najbardziej naturalne parówki na świecie.
– Stawiamy na naturalność produktów oraz kreowanie zdrowych nawyków żywieniowych, zgodnie z ideą marki „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”. Polacy coraz częściej zwracają uwagę na jakość posiłków, a szczególnie śniadań. Wynika to nie tylko z ich postaw, ale i świadomego stylu życia. Wierzymy, że dzięki naszym produktom i ogólnopolskim kampaniom będziemy inspirować do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze, co jest misją naszej firmy – mówi Tomasz Tarczyński Dyrektor Marketingu Tarczyński S.A.
Spot emitowany będzie w głównych kanałach telewizyjnych, jak również w sieciach tematycznych i kanałach VOD. Kampania wsparta będzie także multimedialną komunikacją w Internecie, kinach, materiałami POS i reklamą w prasie handlowej. Działaniom towarzyszyć będą również akcje trade marketingowe, których celem będzie przykuwająca wzrok ekspozycja w punktach sprzedaży.
Za kreację reklamy odpowiada agencja RED8 Advertising, a za jej produkcję Lemon Film. Reżyserem reklamy jest Piotr Janowski. Za budżet mediowy kampanii odpowiada Havas Media.