Grupa Tarczyński hasłem „W paczce siła” rozpoczyna nową kampanię promocyjną swoich produktów dla najmłodszych. Obejmie ona szerokie spektrum działań digital, a w roli brand hero wystąpi trójka animowanych bohaterów – Mocu, Mega i Lool. Kolorowe postacie reprezentują główne obszary aktywności dzieci: sport, naukę oraz zabawę.

Trzonem działań będzie nowa strona internetowa: www.gryzzale.pl. Platforma podzielona zostanie na dwie strefy, osobną dla dzieci oraz rodziców – najmłodszych z pewnością zaciekawią propozycje zabaw, quizy i łamigłówki, natomiast rodzice znajdą tam porady ekspertów, kulinarne inspiracje oraz pomysły na ciekawe formy spędzenia czasu ze swoimi pociechami.

Uzupełnieniem portalu będzie szereg aktywności na kanale marki na YouTube, tam zaplanowano regularne publikacje eksperckich reportaży – gośćmi będą m.in. psycholog dziecięcy, trener wychowania fizycznego czy dietetyk. Jednym z wyróżników kampanii będzie też animacja, w której dzieci poznają postacie Gryzzali i wejdą do ich wygryzionego świata.

– Parówki i kabanosy należą do grupy najchętniej wybieranych przekąsek wśród najmłodszych. Obserwujemy ten trend już od dawna, dlatego w  trosce o naszych najmłodszych konsumentów oferujemy produkty dla dzieci, które wyróżnia prosty skład, najwyższej jakości mięso bez dodatku konserwantów oraz w przypadku kabanosków obniżona zawartość soli i tłuszczu. W nadchodzącej kampanii chcemy aktywnie włączyć się w proces podnoszenia świadomości żywieniowej wśród rodziców i dzieci – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu firmy Tarczyński S.A.

W ramach kampanii odbędzie się również wyczekiwany debiut marki na Tik Toku. Twarzą nowego konkursu tanecznego pod hashtagiem #GryzzaleChallenge został Filip Zabielski – jeden z najpopularniejszych polskich TikTokerów, który zachęci dzieci do zabawy i tańca. Nagrodą w konkursie będzie m.in. konsola Playstation 4.

W ramach kampanii linia Gryzzale jest też sponsorem popularnego biegu dla dzieci i dorosłych Sokołowska Runda, gdzie marka Tarczyński w ramach swoich działań CSR promuje zdrowy i aktywny tryb życia. Bieg odbył się 6 września w Sokołowie Podlaskim.

Gryzzale to linia produktów dla dzieci marki Tarczyński, w skład której wchodzą kabanoski z kurczaka i szynki oraz paróweczki z piersi kurczaka. Gryzzale dostępne są w nowoczesnych opakowaniach, które dostarczają porcje stworzone specjalnie dla dzieci,  a także umożliwiają zachowanie świeżości produktów na dłużej.