Marka Tarczyński po raz kolejny zaskakuje rewolucyjnym podejściem do działań promocyjnych w branży spożywczej. Tym razem postanowiła spektakularnie wkroczyć w świat e-sportu, tworząc nową, silną organizację w grze Counter Strike: Global Offensive (CS:GO).

Jako lider na rynku przekąsek białkowych, Tarczyński mocno inwestuje w sponsoring sportu i obecność w tym sektorze – na wsparcie firmy może liczyć m.in. drużyna Panthers Wrocław (mistrzowie kraju w futbolu amerykańskim) oraz Tai Woffinden (trzykrotny żużlowy mistrz świata). W ostatnich dniach grono ambasadorów marki powiększyło się o nowych członków – zespół e-sportowy Tarczyński Protein Team.

Warto wspomnieć, że Tarczyński jest od dłuższego czasu sponsorem tytularnym jednego z najpopularniejszych polskich kanałów streamingowych w internetowym serwisie Twitch – Tarczyński Studio Live. Marka potrzebowała zaledwie roku, by zbudować rozpoznawalność kanału i zgromadzić wokół transmitowanych turniejów gamingowych sporą społeczność widzów.

Nowopowstała drużyna jest efektem bliskiej współpracy firmy z agencją Cyberwolves. Zespół ma spory apetyt na sukces – jak mówią założyciele, realnym celem jest wejście do czołówki polskiego świata e-sportowego, a następnie przejście do rozgrywek w CS:GO na arenie międzynarodowej. Tarczyński umiejętnie stopniuje napięcie i nie ujawnia jeszcze nazwisk poszczególnych członków. 

W mojej ocenie e-sport to przyszłość branży marketingowej. Jako lider w naszej branży podjęliśmy decyzję o zaangażowaniu w ten sektor już jakiś czas temu. Teraz mogę tylko potwierdzić, że był to właściwy krok, który idealnie wpisuje się w strategię rozwoju marki Tarczyński. Dzięki obecności w e-sporcie nie tylko możemy być bliżej nowych, młodych konsumentów, lecz także zyskujemy niesamowitą okazję do realizacji naszej misji – możemy inspirować do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze. W rezultacie nasze wysokobiałkowe przekąski – jak chipsy mięsne czy beef jerky – cieszą się wśród graczy ogromną popularnością – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.

Inauguracyjnym sprawdzianem dla drużyny będą zmagania w drugiej odsłonie European Development Championships. Już 5 lutego (piątek) zawodnicy Tarczyński Protein Team zmierzą się ze swoim pierwszym rywalem – białoruską drużyną NEMIGA (numer 22 w światowym rankingu). Transmisję będzie można śledzić na https://www.twitch.tv/tarczynski_studio_live