Znany producent z dominującą pozycją rynkową w kategorii parówek premium ponownie stawia na międzynarodowy, filmowy styl komunikacji. Tym razem z wielką zagadką w tle. Spot będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmie ponadto kanały digital i sieci kinowe.

Humorystycznie i w filmowym stylu 

Od 10 października w mediach możemy oglądać spot reklamowy, którego motywem przewodnim jest udowodnienie, że „Wszyscy są parówkożercy”. Po raz kolejny Tarczyński zaskakuje iście hollywoodzką produkcją, w której stawia na humor z przymrużeniem oka. Humorystyczny ton komunikacji ma skrócić dystans pomiędzy marką a konsumentami. W nowo powstałej produkcji głównym bohaterem jest Inspektor, który prowadzi śledztwo i rozwiązuje zagadkę zaginionych parówek z linii Tarczyński Naturalnie. Akcja spotu rozgrywa się w ekskluzywnym pociągu, w którego przedziałach widzimy przesłuchiwanych pasażerów, reprezentujących różne narodowości, co podkreśla międzynarodowy charakter marki i jej działań. Wielkim finałem jest scena z udziałem wszystkich bohaterów, a rozwiązanie dochodzenia, zaskakuje wszystkich obecnych i pozwala odpowiedzieć na tytułowe pytanie.

 

Producent podkreśla smak i jakość produktu

W najnowszej kampanii polskiego producenta główną rolę odgrywają parówki Tarczyński Naturalnie 100% z szynki. Spot podkreśla ich smakowitość, budując pożądanie związane z parówkami jako podstawą idealnego śniadania.

– Parówki są jednym z najpopularniejszych produktów śniadaniowych w Polsce. Obecnie nawet 75 proc. Polaków deklaruje spożycie tej kategorii produktów kilka razy w miesiącu lub częściej i coraz więcej z nich zwraca uwagę na ich jakość. Wiedząc o tym, chcemy pokazać, że nasze parówki z linii Tarczyński Naturalnie doceniane są również przez inne narodowości, będąc symbolem najwyższej jakości w swojej kategorii. Jest to kolejny krok, który wykonujemy jako lider parówek premium w celu poprawy wizerunku całej kategorii. Wierzymy, że budując komunikację w tak jakościowy sposób, zdołamy przekonać o tym jeszcze szerszą grupę konsumentów – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.

 

Budowanie rozpoznawalności i szeroki zasięg 

Pierwszy etap kampanii rozpoczyna się już dziś, 10 października. Po raz kolejny marka Tarczyński stawia na wielokanałową komunikację, gdzie oprócz zasięgowych działań we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych, bardzo ważne są nowoczesne i interaktywne działania w Internecie, gdzie oprócz spotu możemy oglądać też kolejne odcinki cyklu Naturalne Poranki Blisko Natury. W planach jest także start działań w kolejnych kanałach social media. Marka Tarczyński stawia również na działania w obszarze trade marketingu, budując szeroką obecność i widoczność we wszystkich największych sieciach handlowych. Wcześniej marka Tarczyński rozpoczęła działania związane ze zmianą szaty graficznej opakowań całego portfolio parówek z naciskiem na poprawę ich jakości i apetyczności oraz lepszym wyróżnieniem szerokiej gamy oferowanych linii produktowych i wariantów smakowych.

 

Spot został wyprodukowany przez Papaya Films pod reżyserską opieką Piotra Janowskiego. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Red8, a za zdjęcia Michał Englert.

 

Spot można obejrzeć na kanale YouTube marki: www.youtube.com/watch?v=pLeZy2Tk6kc.