Marka Tarczyński Gryzzale po raz kolejny została sponsorem telewizyjnego show The Voice Kids. Już od 25 lutego na antenie TVP2 zobaczymy zmagania młodych artystów walczących o wygraną w programie.  Przy każdym odcinku będą emitowane billboardy sponsorskie. Ponadto dla wszystkich fanów programu oraz fanów marki organizowany jest konkurs w którym do zdobycia jest ponad 1 000 nagród. Do zdobycia jest wyjazd i zaproszenie na Wielki Finał The Voice Kids.

Kampania skierowana do dzieci i rodziców

Marka Tarczyński już po raz trzeci została sponsorem telewizyjnym programu i będzie obecna w The Voice Kids poprzez billboardy sponsorskie emitowane przy każdym z odcinków dziecięcego show. Firma jest też oficjalnym sponsorem nagród dla zdobywców drugiego i trzeciego miejsca w programie.

To jednak nie wszystko! O konkursie z muzycznymi nagrodami przeczytamy również na opakowaniach produktów Tarczyński Gryzzale i materiałach POS, a całą akcję promować będą znani i lubiani wśród dzieci i młodzieży influencerzy – Julia Żugaj, Zaczarowany Świat Sary, Świeży Bartek. To właśnie na ich kanałach w czasie akcji spotkamy Gryzzale. Kampania będzie szeroko promowana w kanałach digital.

Muzyczny konkurs z Gryzzalami 

Marka Tarczyński organizuje wyjątkowy konkurs, dla wszystkich dzieci i młodzieży, którzy chcą odkryć i pokazać swój muzyczny talent. Każdy uczestnik, który w trakcie trwania konkursu kupi produkt z linii Tarczyński Gryzzale i nagra występ muzyczny, będzie mógł wygrać jedną z ponad 1 000 nagród – interaktywne zestawy MyStudio oraz maskotki Gryzzalowych superbohaterów – Megi, Loola oraz Moca. Nagrodą główną w konkursie jest wyjazd na finał 6. edycji The Voice Kids. Konkurs potrwa od 20 lutego do 16 kwietnia.

Pożywna przekąska dla dzieci

Połączenie uwielbianego przez dzieci programu muzycznego z Gryzzalami nie jest przypadkowe. Kabanosy i parówki z tej linii to produkty stworzone z myślą o najmłodszych i najbardziej wymagających konsumentach. Stanowią one doskonałe źródło energii i źródło pełnowartościowego białka, wyróżnia je także prosty skład, brak konserwantów i obniżona zawartość soli i tłuszczu.

Widzowie będą mieli okazję zobaczyć Gryzzale w trakcie emisji 6. edycji The Voice Kids, czyli od 20 lutego do 16 kwietnia. Więcej informacji i regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.konkurs.gryzzale.pl.