Tarczyński z nową odsłoną kampanii reklamowej promującej kabanosy

 

Po sukcesie kampanii promującej kabanosy Tarczyński jako Oficjalną Przekąskę Reprezentacji Polski marka rozpoczyna kolejną, w której zobaczymy rozpoznawalnego bohatera reklam – muszkietera w nowej odsłonie.

Po pełnym nowości i szeroko zasięgowej komunikacji roku 2022 marka Tarczyński wraca z nową odsłoną kampanii promującej jej flagową kategorię produktów, czyli kabanosy. Tym razem popularnego muszkietera i jego słynne „Znowu bym coś zjadł” zobaczymy nie tylko na murawie wokół transmisji meczów. Bohater pojawi się też w nowym billboardzie sponsorskim promującym kabanosy jako przekąskę idealną do codziennego oglądania programów rozrywkowych. Nową kreację reklamową zobaczymy premierowo przy kultowym sezonie programu „Azja Express” w TVN

Nowa kreacja to jednak nie wszystko, co na najbliższe miesiące przygotował dla nas lider w kategorii kabanosów. Jako Oficjalny Sponsor i Oficjalna Przekąska Reprezentacji Polski marka Tarczyński będzie też obecna w czasie meczów Reprezentacji Polski w piłce nożnej, która już w marcu rozpocznie grę w eliminacjach do turnieju Euro 2024. Tarczyński zaprosi do wspólnego oglądania, kibicowania i przekąszania, promując rynkowe bestsellery, czyli gamę kabanosów Exclusive Paluszki, które niezmiennie od 2018 r. są jedynymi takimi kabanosami na rynku.

Marka stawia też na nowości. Dlatego w spotach zobaczymy jedną z kluczowych – nowy wariant Exclusive 100% z kurczaka o obniżonej zawartości tłuszczu.

Reklamy zobaczymy w głównych stacjach telewizyjnych, wszystkich najważniejszych kanałach internetowych oraz w kinach. Popularni muszkieterowie obecni będą m.in. na Youtube, Facebooku i Instagramie oraz Tik Toku, gdzie marka Tarczyński już od blisko roku prowadzi jeden z najpopularniejszych, markowych kanałów w Polsce. Kampania rozpoczęła się 3. Marca i potrwa do końca kwietnia.