Są tak smakowite, że trudno poprzestać na jednym. Marka Tarczyński wprowadza na rynek nowe kabanosy Nadziane w dwóch wariantach smakowych – cheddar i czosnek. Można je już kupić w wybranych sklepach.

Nowe kabanosy mają formę paluszków z wysokiej jakości mięsa, wypełnionych smakowitym nadzieniem cheddar lub czosnkowym. Każdy ich kęs to prawdziwa eksplozja smaku. Co najlepsze, zawsze można mieć je pod ręką. Nadziane są dostępne w wygodnych, stojących opakowaniach typu doypack z zamknięciem strunowym, które na polskim rynku posiadają wyłącznie kabanosy marki Tarczyński. Na mały głód, na przerwę w pracy, na wycieczkę lub do szkoły – gdziekolwiek pojawią się Nadziane, jedno jest pewne – na jednym się nie skończy.

Jesteśmy liderem kabanosów na polskim rynku, a naszym celem jest nieustanne zaskakiwanie klientów. Dowodem na to są Nadziane. Koncepcja tego produktu opiera się na znanych i lubianych smakach, wysokiej jakości składnikach oraz innowacyjnej technologii produkcji. Jesteśmy pewni, że Polacy pokochają naszą kolejną odsłonę kabanosów w formie mięsnych paluszków – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.

Nadziane są już dostępne w wybranych sklepach. To druga linia kabanosów z nadzieniem od marki Tarczyński. Pierwszymi produktami tego rodzaju były kabanosy paluszki Extreme w wariantach smakowych jalapeño lub piri-piri.

Wprowadzenie do sprzedaży nowego produktu ugruntowuje pozycję marki Tarczyński jako lidera kabanosów w Polsce. Obecnie udział firmy w całej sprzedaży kabanosów w kraju wynosi aż 67 proc.