Przekraczają swoje fizyczne i psychiczne granice. W pocie czoła, błocie, deszczu i przy maksymalnym wyczerpaniu organizmu. Wszystko, by ukończyć trasę i udowodnić sobie, że potrafią. Tegoroczny sezon Runmageddonu już wystartował, a wraz z nim marka Tarczyński, która wspiera imprezę jako sponsor i oficjalna strefa gastro.
Za zawodnikami już ekstremalne trasy w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu i Krakowie. Przed nimi m.in. Gliwice, Harrachow i powrót do największych miast w Polsce. W ramach każdego wydarzenia uczestnicy mogą sprawdzić swoje siły na trasach o różnych poziomach trudności – dla początkujących, zaawansowanych, w nocy lub w formule dla dzieci lub całych rodzin.
– Z uczestnikami Runmageddonu jesteśmy już po raz drugi, wspierając ich jako sponsor, ale i nie tylko. Sport to nasza pasja, dlatego na starcie tego ekstremalnego biegu nie mogło zabraknąć także zespołu Tarczyński Active Team, który zadebiutował w czasie pierwszego, tegorocznego biegu na Tarczyński Arena, a jego członków możemy oglądać też na kolejnych imprezach – mówi Dawid Tarczyński, Członek Zarządu firmy Tarczyński, i dodaje, że firmowy team już wkrótce rozpocznie przygotowania pod okiem doświadczonego trenera związanego z Runmageddonem. Pod koniec sierpnia we Wrocławiu na pewno zobaczymy na trasie grupę w charakterystycznych, firmowych barwach.
Tarczyński jest sponsorem Strefy Gastro by Tarczyński obecnej w każdym mieście na trasie tegorocznego biegu. Food trucki Parówkożerców z pysznymi hot-dogami Tarczyński i przekąskami w wersji mięsnej i wege, firmowe parasole i wygodne siedziska stanowią idealną przestrzeń do relaksu dla kibiców i uczestników.
Runmageddon to już trzecia z dużych imprez sportowych w tym roku, którą wspiera marka Tarczyński. Firma była sponsorem takich wydarzeń, jak Zimowy Biegu Piastów, a także turnieju młodych piłkarek i piłkarzy – Tarczyński Arena Cup.