Wiktora, Marysia i Kamila wykazały się wspaniałym talentem muzycznym i zostały zwyciężczyniami naszego ogólnopolskiego konkursu „Wygrywaj w rytmie Gryzzali”. Konkurs był elementem kampanii sponsoringowej marki Tarczyński w The Voice Kids, popularnym dziecięcym show telewizyjnym.
Zasady konkursu „Wygrywaj w rytmie Gryzzali” były proste – wystarczyło kupić ulubione Gryzzale, zachować paragon, a następnie wysłać swój konkursowy występ muzyczny. Utalentowanych uczestników było wielu – łącznie z całej Polski napłynęło niemal 2 tys. zgłoszeń. Jury, po wielu naradach i dziesiątkach przegryzionych kabanosów, zdecydowało, że to właśnie 15-letnia Wiktoria
z Żor, 13-letnia Marysia z Wieliczki i 8-letnia Kamila z Jeżowych zostaną zwyciężczyniami konkursu
i zdobędą nagrodę główną – udział jako publiczność w finale The Voice Kids.
Do zwycięskiej trójki dołączyła także Olla Malak, która okazała się najlepsza w naszym konkursie muzycznym dla dzieci pracowników Tarczyński.
– Wspieramy młode talenty od początku istnienia naszej firmy. Pomagamy sięgać po więcej w drodze na szczyt. Jesteśmy dumni, że nasz konkurs wywołał tak duży odzew wśród dzieci i młodzieży. To znak, że w młodych drzemie mnóstwo talentów i że młodzież kocha nasze Gryzzale – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.
W konkurs zaangażowani byli też najpopularniejsi dziecięcy influencerzy, tacy jak Julka Żugaj, Zaczarowany Świat Sary czy Świeży Bartek, którzy wystąpili w filmach promujących „Wygrywaj
w rytmie Gryzzali”. Kampania dotarła do 11,5 mln użytkowników i wygenerowała ponad 100 mln wyświetleń reklam we wszystkich kanałach.
„Wygrywaj w rytmie Gryzzali” to część kampanii sponsorskiej marki Tarczyński, w ramach której już po raz trzeci firma wspierała program The Voice Kids. Tarczyński ufundował nagrody za zajęcie 2. i 3. miejsca, a billboardy sponsorskie marki emitowane były przy każdym z odcinków dziecięcego show.
Zobacz filmowe podsumowanie konkursu „Wygrywaj w rytmie Gryzzali”: KLIKNIJ