Tarczyński ponownie wchodzi na murawę i rusza z kampanią reklamową kabanosów jako Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski. Spoty kampanii „Oglądamy-przekąszamy” są emitowane w największych stacjach telewizyjnych w kraju.
W billboardach i spotach promujących kabanosy Tarczyński jako Oficjalną Przekąskę Reprezentacji Polski można zobaczyć produkty z linii Tarczyński Exclusive – w tym najnowsze kabanosy 100% z kurczaka.
Kampania reklamowa Tarczyński „Oglądamy-przekąszamy” wystartowała 10 czerwca. Billboardy sponsorskie można zobaczyć przy zapowiedziach meczów i wkrótce podczas spotkań Polaków z Niemcami (16 czerwca, mecz towarzyski) i z Mołdawią (20 czerwca, eliminacje do Euro 2024), a spoty reklamowe są już emitowane w największych stacjach telewizyjnych w kraju.
– Kibicujemy Reprezentacji Polski i promujemy kabanosy 100% z kurczaka jako jej Oficjalną Przekąskę. Kabanosy są smaczne i pożywne, więc idealnie sprawdzają się w sytuacji, gdy pomyślimy „znowu bym coś zjadł”, a podczas oglądania meczu głód potrafi nas zaskoczyć. Dzięki obniżonej zawartości tłuszczu są doskonałym wyborem dla osób, które nie akceptują kompromisów – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.