Tarczyński połączył siły z ikoną polskiej popkultury – Smolastym. Bijący rekordy popularności artysta jako parówkożerca wystąpi w najnowszej kampanii marki, gdzie w zaskakujących spotach będzie promował parówki 100% z szynki Tarczyński Naturalnie.
Smolastego nikomu przedstawiać nie trzeba. Ostatni utwór artysty w duecie z Dodą „Nim zajdzie słońce” ma już ponad 21 milionów wyświetleń na Youtube, a liczba odtworzeń muzyki artysty na Spotify sięga blisko miliarda. Smolasty jest również gwiazdą social mediów – jego TikTok obserwuje niemal milion fanów.
Artysta dołączył do grona parówkożerców i w zaskakującej kampanii będzie w swoim stylu promował ulubione parówki 100% z szynki Tarczyński Naturalnie.
Pierwszy spot Smolastego i marki Tarczyński można już obejrzeć w serwisach Meta, Youtube, TikTok, a także na kanałach marki oraz social mediach muzyka. To jednak dopiero początek, bo w kolejnych odsłonach kampanii pojawią się nowe filmy, a także wyjątkowa niespodzianka, która zaskoczy każdego parówkożercę.
– Parówki lubią wszyscy, również takie ikony popkultury jak Smolasty. My pokazujemy, że ten produkt jest nie tylko smaczny i wartościowy, ale także modny, bo parówka może być zarówno posiłkiem, przekąską, jak i kraftowym street foodem z food trucka – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A. i dodaje, że Smolasty jest pierwszą tak rozpoznawalną postacią, z którą marka podejmuje współpracę.
Zachęcamy do śledzenia kanałów Smolastego i Tarczyński w oczekiwaniu na kolejne odsłony kampanii.