W dniach 7-11 października w Kolonii odbywają się Międzynarodowe Targi Przemysłu Spożywczego Anuga – jedna z największych tego typu imprez na świecie. W wydarzeniu wezmą udział firmy z całego świata, w tym również z Polski. Po raz kolejny będziemy na nich obecni, w tym roku prezentując ofertę kabanosów i przekąsek mięsnych oraz roślinnych w ofercie międzynarodowej marki naszej firmy – SnackIt.

Impreza z historią

Targi Anuga od wielu lat stanowią jedno z najbardziej cenionych, globalnych wydarzeń poświęconych branży spożywczej i gastronomii. Odbywają się co dwa lata w Kolonii i za każdym razem przyciągają tysiące wystawców i tłumy odwiedzających. Tej jesieni wydarzenie odbędzie się w dniach 7-11 października. W targach weźmie udział kilka tysięcy wystawców z ponad 100 krajów. Firmy będą prezentować nie tylko najwyższej jakości produkty, lecz także innowacyjne i futurystyczne koncepcje żywności.

Tematem tegorocznej edycji Anuga jest „Zrównoważony wzrost – dążenie do bardziej zrównoważonej przyszłości żywności wraz z przemysłem”. Jak informują organizatorzy, w ciągu 5 dni w przestrzeni wystawowej hali Koelnmesse odbędzie się w sumie dziesięć unikalnych imprez targowych, poświęconych m.in. Żywności Organicznej, Żywności Przyszłości, Czystym Etykietom, Rynkowi Halal oraz Produktom Bez Dodatków (glutenu, laktozy, cukru, etc.).

Polska reprezentacja w Kolonii

Nasza firma weźmie udział w targach już czwarty raz z rzedu i po raz kolejny na gości strefy naszej marki, która zlokalizowana zostanie w hali 5.2 na stoisku B10/V11, czeka nowoczesna, multimedialna ekspozycja, w której wykorzystamy aktualne światowe trendy ekspozycyjne i produktowe. Strefa Tarczyński – SnackIt oraz niemieckiego partnera firmy BW zajmie powierzchne 125 m². Motywem przewodnim tej ekspozycji różnorodne warianty przekąsek, ich atrakcyjna i funkcjonalna forma i nowoczesne możliwości opakowaniowe.

Jesteśmy marką, która działa w ponad 30 krajach świata na 3 kontynentach, która co roku coraz mocniej rozwija się na rynkach eksportowych. Dlatego nie mogło zabraknąć nas na jednej z największych imprez w branży spożywczej na Świecie. Mamy globalne ambicje i nie ukrywamy, że naszym celem jest budowa pozycji światowego lidera w kategorii przekąsek białkowych. Konsekwentnie rozbudowujemy asortyment marek Tarczyński i SnackIt, wzmacniając tym samym pozycję naszej rodzinnej firmy na arenie międzynarodowej – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.

Nasza firma zaprezentuje na targach Anuga nie tylko kilkanaście wariantów swoich flagowych produktów, ale też szereg innowacyjnych przekąsek. Uczestnicy międzynarodowej imprezy będą mogli spróbować m.in. kabanosów mięsnych w formie wiązki i paluszków o obniżonej zawartości tłuszczu, kabanosów nadzianych w kilku wariantów, czy przekąsek mięsnych w nowych formach jak Bites i Stix. Nie zabraknie też produktów wegańskich z linii Vege Story.

Serdecznie zapraszamy na stoisko B10/C11 w Hali 5.2 przez wszystkie dni trwania targów.