Firma Tarczyński S.A. podjęła decyzję o kontynuacji sponsoringu Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Wsparcie oprócz reprezentacji A obejmuje również działania na rzecz rozwoju reprezentacji kobiecych, drużyn młodzieżowych oraz program wyszukiwania i monitorowania talentów „Tarczyński Gramy dla Polski”. Tarczyński S.A. – jako zarząd, pracownicy i współpracownicy – czuje się częścią społeczności kibiców i chce razem z nimi budować pozytywne emocje wokół piłki nożnej na różnych jej szczeblach, wiedząc, że kibice i kompleksowe podejście do rozwoju dyscypliny w Polsce są najważniejsze. Firma przedłużyła kontrakt sponsorski o kolejne 2 lata – do lipca 2026 r., gdy obywać się będą między innymi zarówno kolejne edycji Ligi Narodów UEFA, jak i Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2026 w Kanadzie, Meksyku i USA.

Przedstawiciele Grupy Tarczyński czują i rozumieją, że piłka nożna to znacznie więcej niż sport – to pasja, która łączy ludzi ponad wszelkimi podziałami. To emocje, które tworzą wspólnotę i budują narodową tożsamość. Dla wielu Polaków mecze reprezentacji to wyjątkowy moment, w którym jednoczą się we wspólnym kibicowaniu. Dlatego firma, od wielu lat związana ze sportem, i będąca częścią społeczności kibiców, w kompleksowy sposób podchodzi do wsparcia polskiej piłki od programu wyszukiwania i monitorowania talentów „Tarczyński Gramy dla Polski”, przez wsparcie reprezentacji młodzieżowych i kobiecych, po kadrę A, realizując strategię odpowiedzialnego zaangażowania biznesu. Grupa Tarczyński jest przekonana, że taka szeroka obecność i zaangażowanie jako sponsora przyczyni się do budowania silnego ducha sportowego i rozwoju piłki nożnej w Polsce, wierząc w coraz wyższe standardy w środowisku i czekając na wielkie pozytywne emocje związane z nadchodzącymi wydarzeniami, takimi jak Mistrzostwa Świata Kobiet U-20 w naszym kraju.

Dotychczasowa umowa przewiduje sponsoring firmy Tarczyński do końca lipca 2024 r. Umożliwiała też przedłużenie kontraktu na kolejne dwa lata. Obie strony podpisały aneks, który gwarantuje dalsze wsparcie firmy Tarczyński. Przedłużona umowa zakłada również, że kabanosy Tarczyński nadal będą „Oficjalną Przekąską Reprezentacji Polski”.

Wraz z podpisaniem aneksu Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej, został Opiekunem Sponsora dla Tarczyński S.A. Jako Opiekun będzie odpowiedzialny za utrzymywanie stałego kontaktu ze sponsorem oraz zachowanie najwyższych standardów współpracy.

Wspieranie sportu na różnych poziomach jest mocno zakorzenione w DNA firmy Tarczyński S.A. Oprócz obecnego zaangażowania na rzecz męskich, kobiecych i młodzieżowych reprezentacji narodowych Polski w piłce nożnej Tarczyński S.A. jest sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu Tarczyński Arena. Od wielu lat wspiera klub sportów amerykańskich Panthers Wrocław, który jako jedyny i jeden z najlepszych w Europie łączy 4 dyscypliny sportu, 8 sekcji i blisko 350 zawodniczek i zawodników w wieku od 6 do 38 lat.

Zaangażowanie Tarczyński S.A. w sponsoring sportu wynika zarówno z rodzinnej pasji do sportu, jak i założeń strategii społecznej odpowiedzialności biznesu marki. Tarczyński S.A. koncentruje się na realizacji oraz udziale w projektach przyczyniających się do promowania aktywnych form spędzania czasu wolnego, jak również wspierania lokalnych sportowców, klubów oraz wydarzeń o charakterze sportowym. Dlatego marka Tarczyński S.A. jest też sponsorem m.in. Zimowego Biegu Piastów, Runmageddonu czy turniejów Tarczyński Arena Cup dla młodych adeptów piłki nożnej.