5 marca 2024 r. – Wystartowała nowa kampania reklamowa, prezentująca nowości w kategorii kabanosów. Szeroko zakrojone działania promocyjne prowadzone będą m.in. w telewizji, digitalu oraz w kinach. Tym samym firma konsekwentnie buduje świadomość marki jako niekwestionowanego, innowacyjnego lidera kategorii kabanosów.
W najnowszej odsłonie kampanii wizerunkowej marki Tarczyński główną rolę grają trzy nowości produktowe. To flagowe Kabanosy Exclusive ze zredukowaną ilością tłuszczu aż o 40%, pikantne Kabanosy Extreme i pełne smaku Kabanosy Nadziane. Każdemu z produktów, osadzonemu w osobnym spocie towarzyszy znana i lubiana postać muszkietera, który wraz z pozostałymi bohaterami przeżywa emocje i przekąsza ulubione kabanosy, bo „znowu by coś zjadł”.
Humorystyczne filmiki ukazują sytuacje, w których przewijają się hasła: „oglądamy – przekąszamy” i „gramy – przekąszamy”. To właśnie w tych codziennych momentach, konsumenci najczęściej sięgają po swoje ulubione przekąski.
Nowe spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych, pojawiają się również w mediach społecznościowych: na Facebooku, YouTube, Instagramie, TikToku oraz w kinach.
– Celem kampanii jest budowanie okazji do konsumpcji kabanosów i tym samym rozwój kategorii, a także prezentacja marki Tarczyński jako jej innowacyjnego lidera. Przedstawiamy najnowsze produkty, które z pewnością zadowolą miłośników kabanosów. Naszym zamiarem jest promowanie kabanosów jako wysokobiałkowej przekąski na co dzień, idealnej do przekąszania w różnych, codziennych okolicznościach, na przykład podczas relaksu z rodziną i przyjaciółmi, oglądania filmów czy rozgrywek sportowych. Stawiamy sobie za cel kreowanie pozytywnego obrazu naszej marki jako przekąski dostępnej w każdym momencie – komentuje Tomasz Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.
Działania promocyjne potrwają do końca kwietnia 2024 roku. Spoty można obejrzeć tutaj: spot 1, spot 2, spot 3. Za ich produkcję odpowiada Papaya Films, a za kreację Red8. Reżyserem spotów jest Piotr Janowski.