Pasjonaci kulinarni, do dzieła! Marka Tarczyński i znany w całej Polce Parówkożerca Julia Żugaj, zapraszają do wielkiego, kulinarnego konkursu! Zadaniem uczestników jest stworzenie oryginalnego i kreatywnego przepisu na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. Autor przepisu, który najbardziej zaskoczy i zachwyci Julię Żugaj, gwiazdę polskich mediów społecznościowych i ambasadorkę akcji, zostanie nagrodzony złotym naszyjnikiem. W puli nagród do zdobycia są także eleganckie szlafroki oraz stylowe apaszki.

Zaskakujące połączenie smaków, niestandardowy sposób podania, a może sukces leży w prostocie? Pomysłów na śniadania może być wiele, ale tylko jedno połączenie smaku i kreatywności może zaskoczyć Julię Żugaj na tyle, by wygrać unikatowy, złoty naszyjnik. Parówki to w Polsce najpopularniejszy składnik pysznego śniadania i coraz bardziej popularny sposób na zaskoczenie domowników i znajomych ciekawym sposobem podania. Możliwości jest naprawdę wiele, a teraz wybrany zostanie najciekawszy z nich.

Swoją propozycję śniadania, które zaskoczy Julię Żugaj wystarczy zamieścić na stronie www.parowkozercy.pl. Zgłoszenia można przesyłać do 14 maja.  Nagrodą główną w konkursie jest złoty naszyjnik, a wyboru zwycięskiego przepisu dokona sama Julia Żugaj. Dodatkowo, 50 osób, których przepisy zyskają uznanie jury, zostanie nagrodzonych autorskimi przedmiotami stworzonymi przy współpracy z Julką: stylowymi szlafrokami oraz eleganckimi apaszkami.

Zaproszenie Juli Żugaj oraz wyjątkowe nagrody można obejrzeć w najnowszym spocie reklamowym: https://youtu.be/WrFUTHTQDbc

Wcześniej ambasadorem kampanii „Wszyscy są Parówkożercy” był Smolasty, a rozstrzygnięty przez wokalistę w specjalnym filmie konkurs na przepis na hot-doga uzyskał tysiące zgłoszeń! Teraz modne i zaskakujące śniadania oceni Julia Żugaj, której fani już nie mogą się doczekać wyników.

Konkurs to kolejny etap ogłoszonej w marcu kampanii „Wszyscy są Parówkożercy, Julia Żugaj też”, poprzez którą marka Tarczyński we współpracy z gwiazdą polskich mediów społecznościowych dąży do zwiększenia świadomości wśród młodych konsumentów i ich rodziców o linii produktów Tarczyński Naturalnie.

Finałem akcji będzie specjalny tasting, w którym Julia Żugaj wybierze zwycięski przepis spośród 5 najlepszych, które zostaną zgłoszone w konkursie.