Jakiego dania Julia Żugaj jeszcze nigdy nie jadła? Które warzywo kocha najbardziej i dlaczego nie chodzi na grzyby? O tym gwiazda polskich mediów społecznościowych opowiedziała przy okazji testowania 5 finałowych przepisów na idealne śniadanie z parówkami Tarczyński Naturalnie. Autor wybranego przez Julię Żugaj przepisu na hiszpańską tortillę z parówkowym twistem otrzyma unikatowy złoty naszyjnik PARÓWKOŻERCÓW.
Uczestnicy konkursu próbowali podbić podniebienie Julii na różne sposoby, od kompozycji z uwielbianym przez nią szpinakiem, po nieoczywiste połączenia smakowe. Spośród wielu tysięcy nadesłanych przepisów na śniadanie wyłoniono 5 finałowych, które oczekiwały na recenzję Julii Żugaj. Oceniane przez nią propozycje to: quiche ze szpinakiem, wytrawne gofry, omlet z kurkami, bajgiel z jajkiem w koszulce oraz hiszpańska tortilla. W żadnym z dań oczywiście nie mogło zabraknąć tego najważniejszego składnika parówek Tarczyński Naturalnie, które były podawana na różne sposoby. Jak przyznała jurorka, wybór był bardzo trudny, gdyż każde z dań ją zachwyciło, a niektóre nawet ożywiły wspomnienia z dzieciństwa lub były związane ze spędzaniem czasu z rodziną. Ostatecznie zwyciężył przepis na hiszpańską tortillę z parówkami Tarczyński Naturalnie.
Wideo z tastingu przeprowadzonego przez Julię Żugaj można obejrzeć na kanale YouTube, a lista nagrodzonych osób znajdują się na stronie www.parowkozercy.pl.
Przeprowadzony przez Julię Żugaj tasting śniadaniowych przepisów był finałem zorganizowanego przez markę Tarczyński wielkiego, kulinarnego konkursu. Zadaniem uczestników było stworzenie oryginalnego i kreatywnego przepisu na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. Autor zwycięskiego przepisu otrzyma nagrodę główną – złoty naszyjnik. Natomiast 50 osób, których przepisy zyskały uznanie jury, zostanie nagrodzonych autorskimi przedmiotami stworzonymi przy współpracy marki z Julią. Każda z 50 osób otrzyma stylowy szlafrok oraz elegancką apaszkę.
– Cieszymy się, że nasz konkurs zainspirował tyle osób do eksperymentów w kuchni, pokazując przy okazji jak uniwersalnym składnikiem w różnorodnych daniach śniadaniowych mogą być parówki. Kreatywność uczestników przerosła nasze oczekiwania, a zaangażowanie Julii Żugaj dodało wydarzeniu wyjątkowego charakteru. Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i dziękujemy za zaangażowanie i kreatywność. Z niecierpliwością czekamy na kolejne edycje i inspirujące przepisy od naszych konsumentów – powiedział Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.
Była to druga edycja konkursu w ramach kampanii „Wszyscy są Parówkożercy”. Wcześniej ambasadorem kampanii był Smolasty, a rozstrzygnięty przez wokalistę w specjalnym filmie konkurs na przepis na hot-doga cieszył się sporą popularnością w sieci.