Marka Tarczyński ponownie zaskakuje, tym razem łącząc siły z jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce – Karolem „Blowkiem” Gązwą. W dynamicznej, inspirowanej światem gamingu kampanii reklamowej, która wystartowała 20 września w Dzień Parówkożercy, Blowek odkrywa najlepszy śniadaniowy lifehack – oczywiście z parówkami Tarczyński Naturalnie w roli głównej.

Po sukcesie kampanii z udziałem Julii Żugaj, którą zobaczyło blisko 10 milionów osób, a spoty wygenerowały 30 milionów odsłon reklam, marka Tarczyński kontynuuje budowanie rozpoznawalności wśród młodych konsumentów, zapraszając do współpracy ich kolejnego idola, czyli Blowka. Jest on obecnie jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce – jego kanał na YouTube subskrybuje ponad 5 milionów osób, a profil na Instagramie obserwuje 1,8 miliona fanów. Blowek tworzy oryginalne i różnorodne materiały, od testów kulinarnych po filmy lifestyle i wyzwania, ale swoją rozpoznawalność zbudował na materiałach wideo związanych z grą Minecraft.

Idealne śniadanie w gamingowym stylu

Po kraftowym, street-foodowym hot-dogu Smolastego, instagramowym śniadaniu z Julią Żugaj, przyszedł czas na kolejną dawkę kulinarnych inspiracji z wykorzystaniem wysokiej jakości produktu oferowanego przez markę Tarczyński.

Najnowsza kampania wyróżnia się unikalną formą inspirowaną światem gier i YouTube’a. Blowek w swoim stylu, z kamerą „z ręki”, wprowadza widzów w interaktywną, kulinarną podróż pełną animacji rodem z gier i popularnych filmów. Przygotowanie idealnego śniadania to popularny znany z gier crafting, a danie finałowe – z wykorzystaniem parówek 100% z szynki Tarczyński Naturalnie – zostało poddane ocenie. Ile gwiazdek otrzymał Blowek? Czy lifehack został faktycznie zaliczony? O tym widzowie przekonają się oglądając spot.

Całość kampanii można śledzić na kanałach YouTube Blowka i Tarczyński oraz w mediach społecznościowych marki i popularnego Twórcy.

Najnowszy spot można obejrzeć tutaj: https://youtu.be/_f6f6FlXdQ4 

Wielki konkurs – food truck z hot dogami na Twojej imprezie!

Działania z Blowkiem to kolejny element nowej odsłony kampanii „Wszyscy są Parówkożercy”. Jej istotną częścią jest wyjątkowy konkurs, który potrwa do końca września. Do wygrania jest przyjazd food trucka Parówkożerców pełnego hot dogów na imprezę Zwycięzcy! Aby wziąć udział, wystarczy dodać zdjęcie swojej ekipy na Facebooku marki –  https://www.facebook.com/tarczynskipl i przekonać, dlaczego to Wasza impreza zasługuje na tę niezapomnianą wizytę. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w październiku.