Marka Tarczyński kontynuuje współpracę z PGE Narodowym, najbardziej prestiżową areną wielofunkcyjną w kraju. Przedłużenie umowy partnerskiej na kolejny rok stanowi naturalny krok w strategicznym zaangażowaniu marki w rozwój sportu oraz wspieranie wydarzeń w Polsce na różnych poziomach.
W ramach podpisanej umowy, produkty premium marki Tarczyński – w tym kabanosy, parówki i wędliny – będą dostępne we wszystkich strefach gastronomicznych PGE Narodowego. Oferta obejmie zarówno przestrzenie ogólnodostępne, jak i ekskluzywne strefy VIP oraz przestrzenie biznesowe. Dodatkowo logotyp Tarczyński będzie widoczny na menuboardach, materiałach korporacyjnych, ściankach sponsorskich oraz w kanałach digital, wzmacniając świadomość marki wśród kibiców i uczestników wydarzeń na stadionie.
Efekty współpracy będą widoczne podczas wszystkich wydarzeń odbywających się na PGE Narodowym, w tym m.in. w czasie rozgrywek Reprezentacji Polski w piłce nożnej, której marka Tarczyński jest również oficjalnym sponsorem, a jej kabanosy 100% z kurczaka „Oficjalną Przekąską Reprezentacji Polski”, a także koncertów wielkich gwiazd, które w tym roku odwiedzą największą polską arenę i innych imprez, które w ciągu roku przyciągają do Warszawy ponad 2 mln osób.
– Przedłużenie partnerstwa biznesowego z PGE Narodowym to dla nas nie tylko powód do dumy, ale także dowód na to, że nasze zaangażowanie w polski sport jest trwałe i konsekwentne. Wspieranie wydarzeń odbywających się na największej arenie w Polsce wpisuje się w naszą strategię promocji aktywnego stylu życia i budowania wyjątkowych doświadczeń wykraczającym poza sport. Chcemy, by nasze przekąski towarzyszyły konsumentom tam, gdzie przeżywają niezpomniane, pełne emocji chwile. Wierzymy, że nasze kabanosy dodają smaku każdemu wydarzeniu, a dzięki tej współpracy miliony odwiedzających PGE Narodowy będą miały okazję je spróbować – podkreślił Jacek Tarczyński, Prezes Zarządu Tarczyński SA.
Bardzo cieszy nas fakt, że firma Tarczyński pozostaje partnerem biznesowym PGE Narodowego. Jako największy stadion w Polsce, na którym organizowane są najbardziej spektakularne i prestiżowe wydarzenia w kraju, staramy się zapewniać naszym partnerom efektywną promocję ich marek. Należy bowiem pamiętać, że PGE Narodowy to nie tylko sport i rozrywka – to także miejsce idealne dla biznesu, gdzie skupione są najsilniejsze marki o ugruntowanej pozycji na rynku. Bez wątpienia ogromna rozpoznawalność naszego stadionu przekłada się bezpośrednio na niezwykle mocną ekspozycję marek współpracujących. Cieszymy się, że PGE Narodowy może dołożyć swoją cegiełkę do rozwoju potencjału biznesowego swoich partnerów. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie wymierne korzyści zarówno PGE Narodowemu, jak i firmie Tarczyński, będącej przecież niekwestionowanym liderem w swojej branży – powiedział Bartosz Kusior, członek zarządu PL.2012+, operatora PGE Narodowego.
Zaangażowanie w sponsoring sportowy to integralna część DNA firmy Tarczyński S.A. Marka wspiera męskie, kobiece i młodzieżowe reprezentacje narodowe Polski w piłce nożnej, a także pełni rolę sponsora tytularnego wrocławskiego stadionu Tarczyński Arena. Firma jest również założycielem i wieloletnim partnerem klubu sportów amerykańskich Panthers Wrocław. Dodatkowo Tarczyński aktywnie wspiera inicjatywy promujące aktywne spędzanie czasu,
w tym Zimowy Bieg Piastów, Runmageddon oraz turnieje piłkarskie dla dzieci i młodzieży
w ramach Tarczyński Arena Cup.
Tarczyński pozostaje partnerem biznesowym PGE Narodowego, wspierającym jego misję jako miejsca integrującego sport, kulturę i rekreację. Kontynuacja współpracy jest dowodem na to, że wartości marki doskonale wpisują się w ideę tego prestiżowego obiektu.