Marka Tarczyński zwyciężyła w prestiżowym rankingu Best Brands Poland 2025
w kategorii Best Overall Brand, tym samym zdobywając najwyższe uznanie wśród konsumentów. Dodatkowo znalazła się w gronie nominowanych w kategoriach Best Polish Brand oraz Best Gen Z Food & Beverage Brand.

Tytuł Best Overall Brand to najwyższe możliwe wyróżnienie, przyznawane marce, która nie tylko ma silną, liderską pozycję rynkową, ale także potrafi umiejętnie trafiać do serc odbiorców i budować z nimi długotrwałą, emocjonalną relację.

Wyróżnienie Best Polish Brand jest przyznawane innowacyjnym i nowoczesnym markom o polskim rodowodzie, natomiast Best Gen Z Food & Beverage Brand trafia do tych, które najlepiej odpowiadają na potrzeby i oczekiwania młodego pokolenia.

Nagroda Best Overall Brand ma dla nas wyjątkową wartość, ponieważ stoi za nią najbardziej wymagające jury – konsumenci. To ich zaufanie i wybory decydują o naszej pozycji na rynku – powiedział Jacek Tarczyński, Prezes Zarządu Tarczyński S.A.Jesteśmy dziś największą marką wędlin paczkowanych, od lat utrzymujemy pozycję lidera i wyznaczamy trendy w kategorii kabanosów, jesteśmy też wartościowym liderem w kategorii parówek oraz dynamicznie rozwijamy się na rynkach międzynarodowych. Wierzymy, że silna polska marka może z powodzeniem konkurować globalnie, zachowując przy tym najwyższe standardy jakości i innowacyjności. Cieszymy się również z nominacji w kategoriach Best Polish Brand oraz Best Gen Z Food & Beverage Brand – szczególnie że w tej pierwszej jesteśmy wyróżnieni już drugi rok z rzędu. To potwierdzenie, że nasza marka budzi zaufanie wśród różnych grup konsumentów i skutecznie odpowiada na ich potrzeby.

Sukces w konkurencyjnym środowisku

Badanie objęło aż 400 marek w 40 kategoriach produktowych. Na potrzeby raportu Best Brands Poland przeprowadzono 8 000 wywiadów z polskimi konsumentami. Na podstawie zebranych danych przyznano nagrody w sześciu kategoriach: Best Brand Overall, Best Polish Brand, Best Entertainment Brand, Best Services Brand, Best Gen Z Food & Beverage Brand oraz Best E-Commerce Fashion Brand.

Podobnie jak w poprzednich latach, nominacje oparto na wynikach badania przeprowadzonego przez instytut NIQ. Inicjatorem i organizatorem czwartej polskiej edycji rankingu Best Brands Poland jest Group One – największa niezależna grupa marketingowo-technologiczna w Polsce.