Polacy kochają salami – to jeden z najpopularniejszych dodatków do pizzy i symbol europejskiej kuchni, która od lat inspiruje nasze kulinarne wybory. Teraz ten kultowy smak zyskuje nową formę. Tarczyński wprowadza Salami Snack, innowacyjną przekąskę w formie cienkiej wiązki. Dynamiczny, ponad 30-procentowy wzrost rynku salami w ostatnich dwóch latach otworzył przestrzeń dla innowacji[1].
Marka Tarczyński dostrzega ten potencjał i proponuje konsumentom unikalny format Salami Snack, wzbogacając ofertę o produkt, który jest zupełną nowością w asortymencie i na pewno ucieszy wszystkich fanów mięsnych przekąsek. Salami Snack to propozycja dla osób ceniących szybkie, a jednocześnie wysokojakościowe przekąski. Dzięki wysokiej zawartości białka stanowi pełnowartościową alternatywę dla klasycznych propozycji snackowych. Świetnie sprawdzi się w pracy, w podróży czy podczas spotkań ze znajomymi. Produkt dostępny jest w trzech wariantach – wieprzowym, serowym i pikantnym – tak, aby każdy mógł znaleźć swój ulubiony smak.
Na rynku brakowało innowacyjnych form salami – dominowały przede wszystkim klasyczne plastry. Salami Snack powstało właśnie po to, by wypełnić tę lukę. To propozycja, która łączy znane i lubiane smaki z nowoczesnym podejściem do konsumpcji przekąsek ‘on-the-go’. Wierzymy, że dzięki temu konsumenci odkryją zupełnie nowy sposób sięgania po salami – nie tylko w domowej kuchni, ale także w codziennych sytuacjach – powiedział Radosław Chmurak, Wiceprezes Zarządu firmy Tarczyński S.A.
Wprowadzeniu nowości towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna Salami Snack, której hasło brzmi: Tarczyński Salami Snack – odkryj Salami na Nowo! W ramach działań marketingowych, marka Tarczyński będzie obecna na platformie YouTube, w Social Mediach oraz na platformie Allegro, docierając do konsumentów poszukujących smacznych i wygodnych rozwiązań na szybką przekąskę.
[1] Źródło: Nielsen, dane wartościowe kategorii Salami, MAT SEP 2025, Polska.
