Wspólne granie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy stało się coroczną tradycją dla firmy Tarczyński. W tym roku marka po raz drugi z rzędu była sponsorem głównym Wrocławskiego Finału WOŚP. Oprócz tego firma wystawiła na licytację swojego Food Trucka MeatLovers, który obsłuży imprezę szczęśliwego zwycięzcy wyjątkowymi hot-dogami Tarczyński Naturalnie, a także Mistrzowski Pierścień Panthers Wrocław.
Aukcja z Food Truckiem nie jest jedyną cegiełką, jaką Tarczyński postanowił przekazać na rzecz Fundacji. Firma, jako sponsor główny drużyny futbolu amerykańskiego Panthers Wrocław, wystawiła na licytację pierścień, który jest tradycyjnym ukoronowaniem tytułu Mistrza Polski dla zawodników. Obie aukcje pozwoliły na zebranie łącznie 14 693 zł.
Firma zakupiła również Złote Serduszko i Kartę WOŚP, które za sprawą swojej 28-letniej historii są obecnie jednymi z najbardziej prestiżowych symbolami zaangażowania społecznego firm i osób prywatnych; krasnala z wizerunkiem Jurka Owsiaka oraz obraz ambasady Australii za łączną kwotę 134 455 złotych. Warto wspomnieć, że firma Tarczyński pamiątkowe serduszka i karty licytuje już od pierwszych finałów WOŚP.
Dwa krasnale z wizerunkiem Jurka Owsiaka to prezenty od organizatorów Wrocławskiego finału WOŚP. Jeden z nich od 2020 roku można znaleźć pod siedzibą Fundacji w Warszawie. Drugi natomiast, jako wygrana na tegorocznej aukcji, powędruje do Ujeźdźca Małego, gdzie stanie przed budynkiem przedsiębiorstwa Tarczyński S.A.
Bycie blisko lokalnej społeczności i regionu, z którego pochodzimy, jest wpisane w strategię społecznej odpowiedzialności naszej rodzinnej firmy. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gra od 29 lat, a my wspieramy ją od samego początku. Mamy świadomość, jak wiele dobrego niosą za sobą jej działania, realizowane razem z Jurkiem Owsiakiem na czele. Cieszymy się, że możemy pomagać i jednoczyć się z innymi ludźmi o wielkich sercach. Wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy będziemy grać do końca świata i jeden dzień dłużej.– powiedział Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.
Dzięki tegorocznym działaniom marki Tarczyński, konto Fundacji zasilone zostanie łącznie kwotą 149 148 złotych. Środki finansowe, zgodnie z tegorocznym przesłaniem Orkiestry, zostaną przekazane dla oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy.