Pracowników i gości firmy Tarczyński od niedawna wita dwóch krasnali, które w listopadzie zostały zamontowane przed główną siedzibą zakładu. Każda z figurek symbolizuje poszczególne działania marki, koncentrujące się wokół strategii społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Umiejscowienie wrocławskich krasnali w Ujeźdźcu Małym również nie jest przypadkowe – wyraża ono nasze przywiązanie do regionu Wrocławia i Dolnego Śląska, na terenie których mieszkamy, żyjemy i pracujemy.

Pierwszy z krasnali – Futbolista symbolizuje zawodnika Panthers Wrocław, czyli klubu, który od lat dumnie wspieramy, pisząc tym samym wielką cześć historii futbolu amerykańskiego w Polsce. Aktywności z zakresu sponsoringu zawodników, drużyn czy klubów sportowych stanowią trzon jednego z czterech kluczowych obszarów naszej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) – AKTYWNIE. Jako producent zdrowych, wysokojakościowych przekąsek białkowych chcemy mieć silny udział w polskim sporcie – szczególnie w przypadku futbolu amerykańskiego, którego jesteśmy już nieodłączną częścią. 

Drugi krasnal z wizerunkiem Jurka Owsiaka został wylicytowany podczas tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego już po raz drugi, jako marka Tarczyński, byliśmy głównym sponsorem. Idea obszaru RAZEM jest realizowana m.in. poprzez wsparcie lokalnych społeczności, czy właśnie poprzez uczestnictwo w licznych wydarzeniach i akcjach charytatywnych. Kładziemy również silny nacisk na rozwój i promocję regionu Doliny Baryczy – miejsca, z którego wywodzi się firma. Dlatego też zamontowanie rzeźb tuż przy siedzibie okazało się idealną lokalizacją dla wrocławskich krasnali, będących symbolem tego miasta, kultury i społeczności.

Więcej o naszych działaniach CSR można dowiedzieć się na tarczynskilepiej.pl.