Sponsoring sportu odgrywa w naszej firmie niezwykle ważną rolę, zajmując szczególne miejsce zarówno w strategii biznesowej, jak i CSR-owej marki. Zaangażowanie to wynika w dużej mierze z naszego przywiązania do regionu, w którym na co dzień żyjemy i pracujemy, ale także rodzinnej pasji do futbolu amerykańskiego, od której zaczęła się nasza sportowa przygoda.
Zapraszamy do lektury raportu poświęconego naszej działalności w obszarze marketingu sportowego. To pierwsza tego typu publikacja na rynku firm komercyjnych w naszej branży. Powstała po to, by pokazać zakres realizowanych przez nas projektów oraz kompleksowe podejście do działań komunikacyjnych, które wspierają naszą strategiczną działalność biznesową.
Nasza rodzinna pasja do futbolu amerykańskiego przerodziła się w powstanie i sponsoring Panthers Wrocław, który dzisiaj jest jednym z czołowych klubów Europy.
Oprócz sekcji futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław, działają w nim również żeńskie sekcje softball i lacrosse, żeńska i męska sekcja ultimate, a także młodzieżowe oddziały – Minis i Juniors.
We wrześniu 2022 r. zostaliśmy oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a kabanosy Tarczyński jej oficjalną przekąską. Od lat jesteśmy związani ze światem sportu, który jest na stałe wpisany w działania marki, dlatego nawiązanie tej współpracy to dla nas ogromny powód do dumy.
Po zaangażowaniu we wspieranie rozwoju zawodników, klubów czy całych dyscyplin sportowych przyszedł czas na inwestycję w ulubiony sport Polaków, czyli piłkę nożną i najpopularniejszą drużynę sportową w kraju – Reprezentację Polski.
Umowa zakłada, że nasz flagowy produkt – kabanosy Tarczyński – zyskały tytuł „Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski”. Są one dostępne w opakowaniach z nowym brandingiem zarówno w Polsce, jak i na kluczowych dla naszej marki rynkach eksportowych.
Logotyp firmy Tarczyński można zobaczyć ponadto m.in. na bandach reklamowych czy ściankach sponsorskich, a oficjalna przekąska jest obecna w kluczowych kanałach komunikacji Reprezentacji Polski. Dzięki tak widocznej ekspozycji podczas międzynarodowych transmisji meczów docieramy do nawet 16,5 mln Polek i Polaków.
Jesteśmy również sponsorem tytularnym programu „Gramy dla Polski”, którego celem jest wyszukiwanie młodych talentów, będących potencjalnymi kandydatami do gry w młodzieżowych reprezentacjach Polski za granicą.
Jesteśmy sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu, który w trakcie obowiązywania sześcioletniej umowy nosi nazwę Tarczyński Arena Wrocław. Zaangażowanie to jest spełnieniem rodzinnych marzeń i ukoronowaniem ponad 30-letniej działalności naszej firmy.
Od lat angażujemy się w promowanie sportu i aktywności fizycznej, poprzez sport upowszechniając również nasze produkty. Jesteśmy ponadto częścią lokalnych społeczności Wrocławia i Dolnego Śląska, w których na co dzień żyjemy i pracujemy, dlatego sam wybór miejsca, którego zapragnęliśmy zostać sponsorem, nie był przypadkowy.
Wrocławski stadion to największy obiekt sportowy w tej części kraju. W jego murach na przestrzeni 10-letniej historii zrealizowanych zostało kilkaset wydarzeń sportowych, kulturalnych i rozrywkowych, które zgromadziły w sumie 5 milionów osób.
Wierzymy, że dzięki tej współpracy oraz tak widocznej ekspozycji naszego brandu będziemy mogli dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców całej oferty sportowo-rekreacyjnej Tarczyński Arena Wrocław, będących naszymi obecnymi, ale i potencjalnymi klientami. Podążając za misją marki Tarczyński, będziemy inspirować ich do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze.
Zaangażowanie w sponsoring sportu wynika z zarówno z rodzinnej pasji sportu, jak i założeń strategii społecznej odpowiedzialności biznesu marki – TarczynskiLepiej.pl.
W ramach obszarów RAZEM i AKTYWNIE strategii CSR konsekwentnie koncentrujemy się realizacji oraz udziale w projektach przyczyniających się do promowania aktywnych form spędzania czasu wolnego, jak również wspierania lokalnych sportowców, klubów oraz wydarzeń o charakterze sportowym.
Dzięki tego typu działaniom możemy być bliżej lokalnych społeczności, mając jednocześnie możliwość, aby zgodnie z misją naszej marki inspirować do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze.
Marketing sportowy, wpisany silnie w naszą strategię CSR – Tarczyński Lepiej – to nie tylko długofalowe działania sponsoringowe. Realizujemy także różnorodne projekty ograniczone w czasie, stale poszukując z jednej strony kolejnych wyzwań, z drugiej zawodników, drużyn, klubów czy wydarzeń o charakterze sportowym, potrzebujących dodatkowego wsparcia niezbędnego do płynnego rozwoju.
Aktualności