Rośl-Inne Burgery Oryginalne – nowość od marki Tarczyński
Firma Tarczyński ponownie rozszerza linię produktów roślinnych. Tym razem lider w produkcji kabanosów w Polsce wprowadza do oferty rewolucję wśród alternatywnych źródeł białka – Rośl-Inne Burgery. Wykonane w 100% z roślin, bogate w proteiny, witaminę B12 i żelazo produkty są świetnym zamiennikiem mięsa. Czas premiery nie jest przypadkowy, ponieważ 28 maja obchodzimy Światowy Dzień Burgera.
Śniadanie zdrowe, pyszne i szybkie – Ola Kot gotuje w najnowszym odcinku z serii Naturalne Poranki marki Tarczyński
Aktorzy, tancerze, sportowcy, influencerzy, a teraz prezenterka radiowa i telewizyjna – Ola Kot. Goście programu Naturalne Poranki mają na co dzień różne zajęcia, ale łączy ich jedno – zamiłowanie do dobrej i zdrowej kuchni. Tomek Jakubiak – ambasador marki Tarczyński – zaprosił do udziału w najnowszym odcinku programu Olę, której zaproponował śniadanie błyskawiczne – idealne dla wszystkich, którzy o poranku liczą każdą minutę.
Tarczyński da nowe życie odpadom etykietowym. Producent kabanosów otrzymał Certyfikat RafCycle®
Innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych – Tarczyński S.A. – 22 kwietnia, czyli w Światowy Dzień Ziemi, przystąpił do programu recyklingu RafCycle firmy UPM Raflatac. Możliwość ograniczania zużycia zasobów naturalnych poprzez przekształcanie odpadów etykietowych w nowe produkty pozwoli ratować drzewa oraz realizować założenia strategii społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) marki.
Stefano Terrazzino wyznaje: KOCHAM POLSKĄ KUCHNIĘ
Stefano Terrazzino zaliczył ostatnio gościnny występ w programie kulinarnym Naturalne Poranki, prowadzonym przez popularnego kucharza – Tomka Jakubiaka. Panowie, przygotowując wspólne śniadanie, postanowili porozmawiać o swoich pasjach i zainteresowaniach. Jak się okazało, nie tylko szybko znaleźli wspólny język, ale postanowili też razem zatańczyć… flamenco!
Tarczyński rozbudowuje linię Naturalnie o trzy kolejne produkty
Tarczyński, znany producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych, poszerzył linię Naturalnie o kolejny segment kiełbasek śniadaniowych, które będą dopełnieniem oferty marki. Nowości, czyli Frankfurterki wieprzowe, Kiełbaski Wiedeńskie z cielęciną oraz Kiełbaski Białe z kurczaka dostępne będą na rynku od 8 marca 2021 r. Całą linię wyróżnia prosty, w pełni naturalny skład, bez dodatku konserwantów, fosforanów, glutaminianów czy sztucznych barwników.
Firma Tarczyński świętuje jubileusz 30-lecia działalności
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm – Tarczyński S.A. w lutym obchodzi swój jubileusz, dołączając do grona 30-latków. 26 lutego 1991 roku uruchomiona została oficjalnie produkcja wyrobów wędliniarskich, rozpoczynająca drogę w budowaniu silnego, rodzinnego przedsiębiorstwa. Po 30 latach portfolio produktowe tej innowacyjnej i nowoczesnej, polskiej marki tworzą wysokiej jakości wędliny, kabanosy, parówki oraz przekąski białkowe dystrybuowane do 30 krajów świata położonych na 3 kontynentach.
Tarczyński gra razem z WOŚP! Słynny krasnal z wizerunkiem Jurka Owsiaka stanie przed siedzibą firmy
Wspólne granie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy stało się coroczną tradycją dla firmy Tarczyński. W tym roku marka po raz drugi z rzędu była sponsorem głównym Wrocławskiego Finału WOŚP. Oprócz tego firma wystawiła na licytację swojego Food Trucka MeatLovers, który obsłuży imprezę szczęśliwego zwycięzcy wyjątkowymi hot-dogami Tarczyński Naturalnie, a także Mistrzowski Pierścień Panthers Wrocław.
Tarczyński na dobre zagościł w świecie e-sportu. Nowa drużyna pod skrzydłami marki spożywczej
Marka Tarczyński po raz kolejny zaskakuje rewolucyjnym podejściem do działań promocyjnych w branży spożywczej. Tym razem postanowiła spektakularnie wkroczyć w świat e-sportu, tworząc nową, silną organizację w grze Counter Strike: Global Offensive (CS:GO).
Marka Tarczyński rozpoczęła rok 2021 od kampanii linii Tarczyński Naturalnie!
15 stycznia ruszyła kolejna fala kampanii reklamowej linii Tarczyński Naturalnie. Widzowie w telewizyjnych pasmach reklamowych zobaczyć mogą spot z flagowym produktem linii Naturalnie – parówkami 100% z szynki oraz ambasadora marki Tomasza Jakubiaka, który do mądrego odżywiania inspirować będzie widzów programu Pytanie na Śniadanie oraz cyklu filmów „Naturalne poranki” na popularnym serwisie You Tube.
Pikantne Kabanosy Piri-Piri, czyli kolejny roślinny produkt od marki Tarczyński!
Piri-piri, znaną dotąd głównie, jako jedną z odmian papryczki chili, od teraz możemy kojarzyć z nową przekąską marki Tarczyński. Linia Rośl-Inne, która w październiku 2020 roku zadebiutowała na rynku, w Światowy Dzień Wegetarian poszerzyła ofertę o przekąskę stworzoną dla wielbicieli ostrych smaków oraz przede wszystkim dla osób chcących ograniczyć spożywanie mięsa. Produkowane w 100% z roślin, kruche, pikantne Kabanosy Piri-Piri od 11 stycznia dostępne są na polskim rynku.
Marka Tarczyński przedstawia strategię działań CSR
Tarczyński – niekwestionowany lider w kategorii kabanosów i przekąsek białkowych w Polsce – rusza oficjalnie ze strategią społecznej odpowiedzialności biznesu, silnie wpisującą się w ideę marki – „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”. Działania koncentrują się na czterech wybranych obszarach, a platformą komunikacyjną, spinającą całość aktywności z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, jest TarczynskiLepiej.pl.
Tomasz Jakubiak nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie!
Znany z zamiłowania do mięsa szef kuchni Tomasz Jakubiak został nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie. Kucharz poprowadzi program „Przepis na Naturalne Poranki”, który emitowany będzie na platformie YouTube.
Rośl-INNE kabanosy, czyli nowość marki Tarczyński
Świat potrzebuje nowych źródeł białka. Stale zmieniające się trendy sprawiają, że rośnie liczba osób, które decydują się na ograniczenie ilości mięsa w swojej diecie. Doskonale wie o tym firma Tarczyński S.A., która zdecydowała się zrewolucjonizować rynek kabanosów, wprowadzając nowe, w 100% roślinne produkty. Data wprowadzenia ich wejścia na rynek nie jest przypadkowa, ponieważ 1 października to w kalendarzu Światowy Dzień Wegetarianizmu.
Grupa Tarczyński z nową kampanią produktów dla dzieci
Grupa Tarczyński hasłem „W paczce siła” rozpoczyna nową kampanię promocyjną swoich produktów dla najmłodszych. Obejmie ona szerokie spektrum działań digital, a w roli brand hero wystąpi trójka animowanych bohaterów – Mocu, Mega i Lool. Kolorowe postacie reprezentują główne obszary aktywności dzieci: sport, naukę oraz zabawę.
Największa w historii kampania reklamowa parówek z linii Tarczyński Naturalnie
Ruszyła największa w tym roku kampania reklamowa marki Tarczyński, której celem jest promocja linii Tarczyński Naturalnie z jej flagowym produktem parówkami 100% z szynki. 30-sekundowy spot oraz jego skróty nawiązujące do międzynarodowego charakteru marki będzie można zobaczyć w największych kanałach telewizyjnych w Polsce. Tym razem osią tematyczną są Niemcy i Bawaria, będące odzwierciedleniem naturalności produktów, które wyróżnia prosty, w pełni naturalny skład.
Tarczyński S.A. sponsorem Taia Woffindena
Trzykrotny żużlowy mistrz świata – Tai Woffinden – podpisał w tym tygodniu umowę sponsorską z firmą Tarczyński – liderem w branży przekąsek mięsnych. Już w najbliższy weekend marka będzie wspierać go w walce o kolejny tytuł podczas Speedway Grand Prix we Wrocławiu.
Tarczyński S.A. rozwija strategię działań w sektorze e-commerce
Tarczyński S.A. – wiodący producent wysokiej jakości białkowych przekąsek mięsnych, z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku, coraz mocniej stawia na swoją obecność w sektorze e-commerce. Produkty marki można nabyć na kilku internetowych platformach sprzedażowych m.in. Frisco. oraz w oficjalnym sklepie Tarczyński S.A. w Strefie Marek Allegro.
Trwa turniej CS:GO Tarczyński ChampionChips
Marka Tarczyński po raz kolejny wchodzi w świat gamingu, organizując drugą edycję rozgrywek Tarczyński ChampionChips. Turniej odbywa się online, a fazy finałowe transmitowane są na żywo w Tarczyński Studio Live. Przed nami rozgrywki eliminacyjne – 11 i 12 lipca oraz 25 i 26 lipca. Runda finałowa odbędzie się 8 sierpnia. Organizatorzy otworzyli już zapisy na kolejną edycję turnieju w CS:GO.
Tarczyński S.A. rozszerza portfolio linii produktowej NATURALNIE
Tarczyński S.A. poszerza portfolio linii Naturalnie, którą wyróżnia prosty skład, wyłącznie naturalne składniki i brak dodatku konserwantów. Na rynku właśnie zadebiutowały Krakowska Sucha oraz Kurczak gotowany. Marka realizująca założenia „Jesz lepiej, żyjesz lepiej” zdecydowała się na taki krok po niewątpliwym sukcesie, jaki wcześniej odniosły parówki z tej samej serii, które wyróżnia prosty skład i tylko naturalne składniki.
Tarczyński S.A. dołącza do akcji #GOTOWIDOPOMOCY
Akcja #GOTOWIDOPOMOCY zainicjowana przez Legię Warszawa ma na celu nieść realną pomoc seniorom w czasie pandemii. Wolontariusze dostarczają potrzebującym żywność i środki higieny osobistej. Tym razem w paczkach dla potrzebujących znajdą się także smaczne i pożywne kabanosy od firmy Tarczyński S.A.