Marka Tarczyński z kolejną odsłoną kampanii produktów z linii Tarczyński Naturalnie
Tarczyński – lider na rynku parówek premium – zainaugurował kolejną edycję kampanii promocyjnej linii Tarczyński Naturalnie. Zintegrowana, wielokanałowa kampania obejmie m.in. spoty w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, działania digital oraz w obszarze trade marketingu, a także lokowania produktów. Nowa odsłona jest kontynuacją największej w historii kampanii reklamowej producenta.
Tarczyński dołącza do grona członków stowarzyszenia Natureef
Firma Tarczyński intensyfikując działania realizowane w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), dołączyła do grona Członków Wspierających Stowarzyszenia Natureef. Zrzeszone w nim firmy sukcesywnie działają na rzecz ochrony środowiska poprzez stosowne innowacje i udział w projektach badawczo-rozwojowych, które koncentrują się na opakowaniach produktów oraz redukcji ich śladu środowiskowego.
Zawodnicy Tarczyński Protein Team w odcinku „Naturalne Poranki”
Tomasz Jakubiak postanowił zaspokoić apetyt na naturalne śniadanie dwóch gamerów – Jakuba Salwy i Adriana Łączyńskiego – przedstawicieli Tarczyński Protein Team. Kucharz przygotował dla gości odcinka z serii „Naturalne Poranki” bagietkę z omletem, pesto i parówkami. Połączenie, które daje masę energii do gry, pobudza dopaminę i sprawia, że gracze są jeszcze lepiej skupieni na swoich misjach. Spotkanie było dobrą okazją nie tylko do wspólnego gotowania, ale też do poznania wielu tajników ze świata e-sportu i odczarowania wizerunku gamerów.
Parówki Rośl-Inne – kolejny ukłon marki Tarczyński w stronę wegetarian
Marka Tarczyński poinformowała o premierze nowego produktu – Parówek z linii Rośl-Inne. To kolejny krok polskiego producenta w stronę umocnienia swojej pozycji na rynku mięsnych alternatyw. Firma zajmuje obecnie drugie miejsce pod względem popularności wśród polskich marek „wege”. Produkty trafiły już do sprzedaży.
Tasteaway gościem kuchni Tomka Jakubiaka!
Tym razem w ramach cyklu „Naturalne Poranki” kucharz Tomek Jakubiak zaprosił do swojej kuchni mamę, podróżniczkę i autorkę popularnego bloga podróżniczego Tasteaway – Natalię Sitarską. W rozmowie z ambasadorem marki Tarczyński blogerka podpowiada, jak zachęcić dzieci do próbowania nowych smaków, które kierunki są jej ulubionymi, a także w jakiej części Polski można zjeść najlepsze regionalne śniadanie.
Tarczyński zaskakuje oryginalnym spotem reklamowym w najnowszej kampanii marki!
Tarczyński po raz kolejny rusza z potężną, ogólnopolską kampanią reklamową. Najnowszy spot lidera kategorii kabanosów – zrealizowany w spektakularnym, filmowym stylu – będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych m.in. podczas najważniejszych meczów rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw. Kampania obejmie także kanały digital i sieci kinowe.
Co na śniadanie je sędzia piłkarski? Karolina Bojar-Stefańska gościem w kuchni Tarczyński Naturalnie!
Najpiękniejsza sędzia piłki nożnej na Świecie – jak nazywają ją media – to kolejny gość cyklu Naturalne Poranki, który prowadzi w tym sezonie firma Tarczyński. W rozmowie z Tomaszem Jakubiakiem – ambasadorem marki – opowiada o tym, jak wygląda dieta zawodowego arbitra piłkarskiego i jakie miejsce zajmują w niej produkty mięsne.
Rośl-Inne Burgery Oryginalne – nowość od marki Tarczyński
Firma Tarczyński ponownie rozszerza linię produktów roślinnych. Tym razem lider w produkcji kabanosów w Polsce wprowadza do oferty rewolucję wśród alternatywnych źródeł białka – Rośl-Inne Burgery. Wykonane w 100% z roślin, bogate w proteiny, witaminę B12 i żelazo produkty są świetnym zamiennikiem mięsa. Czas premiery nie jest przypadkowy, ponieważ 28 maja obchodzimy Światowy Dzień Burgera.
Śniadanie zdrowe, pyszne i szybkie – Ola Kot gotuje w najnowszym odcinku z serii Naturalne Poranki marki Tarczyński
Aktorzy, tancerze, sportowcy, influencerzy, a teraz prezenterka radiowa i telewizyjna – Ola Kot. Goście programu Naturalne Poranki mają na co dzień różne zajęcia, ale łączy ich jedno – zamiłowanie do dobrej i zdrowej kuchni. Tomek Jakubiak – ambasador marki Tarczyński – zaprosił do udziału w najnowszym odcinku programu Olę, której zaproponował śniadanie błyskawiczne – idealne dla wszystkich, którzy o poranku liczą każdą minutę.
Tarczyński da nowe życie odpadom etykietowym. Producent kabanosów otrzymał Certyfikat RafCycle®
Innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych – Tarczyński S.A. – 22 kwietnia, czyli w Światowy Dzień Ziemi, przystąpił do programu recyklingu RafCycle firmy UPM Raflatac. Możliwość ograniczania zużycia zasobów naturalnych poprzez przekształcanie odpadów etykietowych w nowe produkty pozwoli ratować drzewa oraz realizować założenia strategii społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) marki.
Stefano Terrazzino wyznaje: KOCHAM POLSKĄ KUCHNIĘ
Stefano Terrazzino zaliczył ostatnio gościnny występ w programie kulinarnym Naturalne Poranki, prowadzonym przez popularnego kucharza – Tomka Jakubiaka. Panowie, przygotowując wspólne śniadanie, postanowili porozmawiać o swoich pasjach i zainteresowaniach. Jak się okazało, nie tylko szybko znaleźli wspólny język, ale postanowili też razem zatańczyć… flamenco!
Tarczyński rozbudowuje linię Naturalnie o trzy kolejne produkty
Tarczyński, znany producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych, poszerzył linię Naturalnie o kolejny segment kiełbasek śniadaniowych, które będą dopełnieniem oferty marki. Nowości, czyli Frankfurterki wieprzowe, Kiełbaski Wiedeńskie z cielęciną oraz Kiełbaski Białe z kurczaka dostępne będą na rynku od 8 marca 2021 r. Całą linię wyróżnia prosty, w pełni naturalny skład, bez dodatku konserwantów, fosforanów, glutaminianów czy sztucznych barwników.
Firma Tarczyński świętuje jubileusz 30-lecia działalności
Jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm – Tarczyński S.A. w lutym obchodzi swój jubileusz, dołączając do grona 30-latków. 26 lutego 1991 roku uruchomiona została oficjalnie produkcja wyrobów wędliniarskich, rozpoczynająca drogę w budowaniu silnego, rodzinnego przedsiębiorstwa. Po 30 latach portfolio produktowe tej innowacyjnej i nowoczesnej, polskiej marki tworzą wysokiej jakości wędliny, kabanosy, parówki oraz przekąski białkowe dystrybuowane do 30 krajów świata położonych na 3 kontynentach.
Tarczyński gra razem z WOŚP! Słynny krasnal z wizerunkiem Jurka Owsiaka stanie przed siedzibą firmy
Wspólne granie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy stało się coroczną tradycją dla firmy Tarczyński. W tym roku marka po raz drugi z rzędu była sponsorem głównym Wrocławskiego Finału WOŚP. Oprócz tego firma wystawiła na licytację swojego Food Trucka MeatLovers, który obsłuży imprezę szczęśliwego zwycięzcy wyjątkowymi hot-dogami Tarczyński Naturalnie, a także Mistrzowski Pierścień Panthers Wrocław.
Tarczyński na dobre zagościł w świecie e-sportu. Nowa drużyna pod skrzydłami marki spożywczej
Marka Tarczyński po raz kolejny zaskakuje rewolucyjnym podejściem do działań promocyjnych w branży spożywczej. Tym razem postanowiła spektakularnie wkroczyć w świat e-sportu, tworząc nową, silną organizację w grze Counter Strike: Global Offensive (CS:GO).
Marka Tarczyński rozpoczęła rok 2021 od kampanii linii Tarczyński Naturalnie!
15 stycznia ruszyła kolejna fala kampanii reklamowej linii Tarczyński Naturalnie. Widzowie w telewizyjnych pasmach reklamowych zobaczyć mogą spot z flagowym produktem linii Naturalnie – parówkami 100% z szynki oraz ambasadora marki Tomasza Jakubiaka, który do mądrego odżywiania inspirować będzie widzów programu Pytanie na Śniadanie oraz cyklu filmów „Naturalne poranki” na popularnym serwisie You Tube.
Pikantne Kabanosy Piri-Piri, czyli kolejny roślinny produkt od marki Tarczyński!
Piri-piri, znaną dotąd głównie, jako jedną z odmian papryczki chili, od teraz możemy kojarzyć z nową przekąską marki Tarczyński. Linia Rośl-Inne, która w październiku 2020 roku zadebiutowała na rynku, w Światowy Dzień Wegetarian poszerzyła ofertę o przekąskę stworzoną dla wielbicieli ostrych smaków oraz przede wszystkim dla osób chcących ograniczyć spożywanie mięsa. Produkowane w 100% z roślin, kruche, pikantne Kabanosy Piri-Piri od 11 stycznia dostępne są na polskim rynku.
Marka Tarczyński przedstawia strategię działań CSR
Tarczyński – niekwestionowany lider w kategorii kabanosów i przekąsek białkowych w Polsce – rusza oficjalnie ze strategią społecznej odpowiedzialności biznesu, silnie wpisującą się w ideę marki – „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”. Działania koncentrują się na czterech wybranych obszarach, a platformą komunikacyjną, spinającą całość aktywności z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, jest TarczynskiLepiej.pl.
Tomasz Jakubiak nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie!
Znany z zamiłowania do mięsa szef kuchni Tomasz Jakubiak został nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie. Kucharz poprowadzi program „Przepis na Naturalne Poranki”, który emitowany będzie na platformie YouTube.
Rośl-INNE kabanosy, czyli nowość marki Tarczyński
Świat potrzebuje nowych źródeł białka. Stale zmieniające się trendy sprawiają, że rośnie liczba osób, które decydują się na ograniczenie ilości mięsa w swojej diecie. Doskonale wie o tym firma Tarczyński S.A., która zdecydowała się zrewolucjonizować rynek kabanosów, wprowadzając nowe, w 100% roślinne produkty. Data wprowadzenia ich wejścia na rynek nie jest przypadkowa, ponieważ 1 października to w kalendarzu Światowy Dzień Wegetarianizmu.