Bardo, czyli Miasto Cudów kolejnym punktem na trasie Naturalnych Poranków Blisko Natury
Polska Toskania – tak lokalsi określają Bardo położone w przełomie rzeki Nysy Kłodzkiej. Ta niewielka, lecz urokliwa miejscowość, znajdująca się w samym sercu Gór Bardzkich to kolejny przystanek trasy Naturalnych Poranków Blisko Natury. Adriana Marczewska, prowadząca program, właśnie tutaj postanowiła spędzić aktywny poranek w Sudetach oraz znaleźć odpowiedź na pytanie, dlaczego Bardo zasługuje na tytuł Miasta Cudów. Nie zabrakło także poszukiwań regionalnych produktów, z których słynie okolica.
Tarczyński w gronie głównych partnerów gry Monopoly edycja Wrocław
Firma Tarczyński oraz sponsorowany przez nią klub sportów amerykańskich Panthers Wrocław zostali głównymi partnerami nowej edycji popularnej gry Monopoly – wersja Wrocław. Panorama Racławicka, Tarczyński Arena Wrocław, Hala Targowa, Sępolno, Ostrów Tumski czy Hala Stulecia to tylko jedne z wielu atrakcji stolicy Dolnego Śląska, które odwiedzą gracze. Planszówka jest już dostępna na rynku.
Karkonoski Park Narodowy kolejnym punktem na trasie Naturalnych Poranków Blisko Natury
Trasa Naturalnych Poranków Blisko Natury dotarła do Karkonoskiego Parku Narodowego. To właśnie tam Adriana Marczewska – szefowa kuchni i prowadząca program w malowniczych murach zamku Chojnik, na bazie regionalnych przysmaków Dolnego Śląska, przygotowała dwie propozycje śniadań, które dodadzą nam energii na najdłuższe spacery górskimi szlakami.
Marka Tarczyński podsumowuje swoje zaangażowanie w sponsoring sportu i publikuje raport z działalności w tym obszarze
Tarczyński aktywnie działa w marketingu sportowym. Firma jest głównym sponsorem klubu sportów amerykańskich Panthers Wrocław oraz drużyny futbolu o tej samej nazwie – najlepszej w Polsce i jednej z najlepszych w Europie. Sponsoruje również wrocławski stadion – Tarczyński Arena Wrocław, lokalnych sportowców i wydarzenia sportowe, w tym Runmageddon, angażując się jednocześnie w projekty e-sportowe. Wielowymiarowe zaangażowanie, a także jego skalę i aspiracje przedstawia „Raport z działalności w obszarze marketingu sportowego”, który właśnie opublikowała marka.
Naturalne Poranki Blisko Natury w poszukiwaniu skarbów – Kopalnia w Złotym Stoku
Kolejnym punktem na kulinarnej mapie Naturalnych Poranków Blisko Natury jest Złoty Stok. Adriana Marczewska – szefowa kuchni i prowadząca – wspólnie z marką Tarczyński tym razem wybrała się do Kopalni Złota w poszukiwaniu skarbów. Mowa tu nie tylko o cennym surowcu, a przede wszystkim o wyjątkowych smakach Dolnego Śląska. Czy udało jej się je odnaleźć?
Kolejne nowości w linii Tarczyński Rośl-INNE
Firma Tarczyński poszerza linię Rośl-Inne o kolejną mięsną alternatywę – Kiełbaski z boczniakiem. Produkt zadebiutował właśnie na rynku. Data nie jest przypadkowa – 20. marca obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień bez Mięsa. To jednak niejedyna nowość marki. Już niebawem na sklepowe półki wprowadzone zostaną również parówki roślinne z odświeżoną recepturą, z której – w odpowiedzi na głosy konsumentów – wyeliminowano białko jaja.
Tarczyński w gronie sponsorów Runmageddon 2022
Firma Tarczyński została sponsorem całorocznego cyklu biegów z przeszkodami Runmageddon 2022. Podczas tegorocznych eventów popularny producent kabanosów i przekąsek białkowych zaprosi Runmageddończyków do specjalnej strefy EXPO, a na trasie biegu stanie jego przeszkoda. Inauguracja tegorocznego cyklu biegów odbędzie się 9 kwietnia na Tarczyński Arena Wrocław.
Tarczyński: solidarnie z Ukrainą. Firma przekazała sprzęt wojskowy i produkty o wartości dwóch milionów złotych.
Marka Tarczyński włączyła się w pomoc mieszkańcom dotkniętej wojną Ukrainy. Zaangażowanie obejmuje dostarczanie sprzętu wojskowego, środków pierwszej pomocy i produktów marki. Pierwsze dostawy dotarły do potrzebujących, a w planach są już kolejne.
Naturalne Poranki Blisko Natury zdobyły Twierdzę Srebrna Góra
Firma Tarczyński kontynuuje kulinarną podróż po Dolnym Śląsku. Tym razem Adriana Marczewska – szefowa kuchni i telewizyjna prowadząca – w ramach trasy Naturalnych Poranków Blisko Natury odwiedziła Twierdzę Srebrna Góra, gdzie poznała wyjątkową historię miejsca i jego lokalnych, kulinarnych przysmaków.
Rusza kolejna odsłona Naturalnych Poranków Blisko Natury
Firma Tarczyński zaprasza fanów smacznej i naturalnej kuchni na kolejną odsłonę trasy Naturalnych Poranków Blisko Natury. Tym razem szefowa kuchni i telewizyjna prowadząca – Adriana Marczewska – zabierze widzów programu do świata lokalnych smaków Dolnego Śląska. Każdy odcinek zostanie zrealizowany w innym, wyjątkowym miejscu, aby pokazać, jak różnorodne źródło inspiracji kulinarnych stanowi ten region Polski. Nagrania będzie można oglądać na kanale marki Tarczyński na platformie YouTube.
Tarczyński po raz trzeci został głównym sponsorem Wrocławskiego Finału WOŚP
To już trzeci rok z rzędu, kiedy marka Tarczyński została głównym sponsorem Wrocławskiego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Producent przekąsek białkowych postanowił również w 2022 roku zagrać z Jurkiem Owsiakiem i wesprzeć akcję, która każdego roku angażuje miliony Polaków. Oprócz wsparcia finansowego firma przekazała na charytatywne licytacje oryginalny kevlar Taia Woffindena z sezonu 2020 oraz Food Trucka MeatLovers, który pojedzie na imprezę zwycięzcy, by częstować gości hot-dogami Tarczyński Naturalnie.
Tarczyński S.A. sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław
Firma Tarczyński S.A. – jeden z liderów branży spożywczej w Polsce oraz marka nr 1 w kategoriach wędlin paczkowanych mięsnych i roślinnych – została sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław. Umowę podpisano na 6 lat. W czasie jej obowiązywania oficjalną nazwą obiektu będzie Tarczyński Arena.
Śniadanie jak u Tiffany’ego! Michał Mikołajczak i Tomek Jakubiak zdradzają przepis na gwiazdorskie croissanty
Śniadanie jako najważniejszy posiłek dnia nierzadko bywa elementem filmowych czy serialowych produkcji. Doskonale wie o tym Michał Mikołajczak – aktor teatralny i filmowy, który w najnowszym odcinku Naturalnych Poranków był gościem kuchni Tomka Jakubiaka. Zainspirowani kultowym filmem „Śniadanie u Tiffany’ego” przygotowali gwiazdorskie croissanty w wersji wytrawnej – z jajkiem w koszulce i Krakowską Suchą z linii Tarczyński Naturalnie, które będą idealną propozycją na jesienny poranek.
Rozwijamy asortyment wędlin. Nowy produkt odpowiedzią na preferencje konsumentów
Tarczyński – polski producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych – wprowadza do oferty nowy produkt. 28 września na sklepowe półki trafiła Kiełbasa Krakowska Sucha z Szynki z linii Extra Wysuszona. Najnowszą pozycję, podobnie jak ostatnie nowości marki Tarczyński, wyróżnia m.in. brak dodatku konserwantów, glutaminianów, barwników czy fosforanów.
Marka Tarczyński z kolejną odsłoną kampanii produktów z linii Tarczyński Naturalnie
Tarczyński – lider na rynku parówek premium – zainaugurował kolejną edycję kampanii promocyjnej linii Tarczyński Naturalnie. Zintegrowana, wielokanałowa kampania obejmie m.in. spoty w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, działania digital oraz w obszarze trade marketingu, a także lokowania produktów. Nowa odsłona jest kontynuacją największej w historii kampanii reklamowej producenta.
Tarczyński dołącza do grona członków stowarzyszenia Natureef
Firma Tarczyński intensyfikując działania realizowane w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), dołączyła do grona Członków Wspierających Stowarzyszenia Natureef. Zrzeszone w nim firmy sukcesywnie działają na rzecz ochrony środowiska poprzez stosowne innowacje i udział w projektach badawczo-rozwojowych, które koncentrują się na opakowaniach produktów oraz redukcji ich śladu środowiskowego.
Zawodnicy Tarczyński Protein Team w odcinku „Naturalne Poranki”
Tomasz Jakubiak postanowił zaspokoić apetyt na naturalne śniadanie dwóch gamerów – Jakuba Salwy i Adriana Łączyńskiego – przedstawicieli Tarczyński Protein Team. Kucharz przygotował dla gości odcinka z serii „Naturalne Poranki” bagietkę z omletem, pesto i parówkami. Połączenie, które daje masę energii do gry, pobudza dopaminę i sprawia, że gracze są jeszcze lepiej skupieni na swoich misjach. Spotkanie było dobrą okazją nie tylko do wspólnego gotowania, ale też do poznania wielu tajników ze świata e-sportu i odczarowania wizerunku gamerów.
Parówki Rośl-Inne – kolejny ukłon marki Tarczyński w stronę wegetarian
Marka Tarczyński poinformowała o premierze nowego produktu – Parówek z linii Rośl-Inne. To kolejny krok polskiego producenta w stronę umocnienia swojej pozycji na rynku mięsnych alternatyw. Firma zajmuje obecnie drugie miejsce pod względem popularności wśród polskich marek „wege”. Produkty trafiły już do sprzedaży.
Tasteaway gościem kuchni Tomka Jakubiaka!
Tym razem w ramach cyklu „Naturalne Poranki” kucharz Tomek Jakubiak zaprosił do swojej kuchni mamę, podróżniczkę i autorkę popularnego bloga podróżniczego Tasteaway – Natalię Sitarską. W rozmowie z ambasadorem marki Tarczyński blogerka podpowiada, jak zachęcić dzieci do próbowania nowych smaków, które kierunki są jej ulubionymi, a także w jakiej części Polski można zjeść najlepsze regionalne śniadanie.
Tarczyński zaskakuje oryginalnym spotem reklamowym w najnowszej kampanii marki!
Tarczyński po raz kolejny rusza z potężną, ogólnopolską kampanią reklamową. Najnowszy spot lidera kategorii kabanosów – zrealizowany w spektakularnym, filmowym stylu – będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych m.in. podczas najważniejszych meczów rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw. Kampania obejmie także kanały digital i sieci kinowe.