Tarczyński znacznie redukuje emisję dwutlenku węgla
W czwartym kwartale 2022 roku firma Tarczyński uruchomiła w Ujeźdźcu Małym – swojej siedzibie i jednocześnie głównym zakładzie produkcyjnym – własną elektrociepłownię kogeneracyjną. Pozwoli ona docelowo na redukcję emisji dwutlenku węgla (CO2) o prawie 60% oraz przejście wyłącznie na energię pozyskiwaną z gazu. Budowa kogeneracji jest jedną z kluczowych inwestycji firmy realizowanych w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) Tarczyński Lepiej.
Naturalne Poranki Blisko Natury w mistrzowskiej odsłonie
Jakie danie stoi za sukcesem Diego Maradony? Czym jest szyfonada? Kto wykonał pierwszą w historii „cieszynkę”? Odpowiedzi na te i inne pytania czekają na widzów w serii „Mistrzowskie Śniadania” marki Tarczyński. To jednak nie wszystko. Adriana Marczewska – szefowa kuchni i prowadząca program – w związku trwającymi mistrzostwami świata przygotowała śniadania inspirowane narodowymi potrawami grupowych rywali reprezentacji Polski. Ciekawi szczegółów? Zapraszamy do oglądania!
Naturalne Poranki Blisko Natury na kolorowym spacerze w Rudawach Janowickich
Rudawy Janowickie – malownicze pasmo górskie w Sudetach Zachodnich – kryje w sobie wiele tajemnic i smaków. Adrianna Marczewska, szefowa kuchni i prowadząca program Naturalne Poranki Blisko Natury ruszyła ich tropem w ramach kolejnego odcinka z trasy. Czym zaskoczyła ją Kraina Ducha Gór i jakie danie zachwyciłoby hrabinę Fryderykę von Reden?
Tarczyński wprowadza na rynek kabanosy 100% z kurczaka. Te zobaczymy w najnowszej, piłkarskiej kampanii marki
Tarczyński nie zwalnia tempa. Lider sprzedaży kabanosów w Polsce we wrześniu został sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a flagowe produkty marki jej oficjalną przekąską. Teraz producent wprowadza na rynek kolejną nowość, wręcz stworzoną dla kibiców sportu. Mowa o Kabanosach Exclusive 100% z kurczaka, które wyróżnia zarówno smak, jak i obniżona zawartość tłuszczu. Produkty dostępne są już na rynku, a teraz możemy zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej marki i towarzyszących jej piłkarskich spotach.
Jesienna odsłona trasy Naturalne Poranki Blisko Natury – sielankowe krajobrazy w Dolinie rzeki Bóbr
Wraz z październikiem przyszedł czas na nowe, jesienne odcinki w ramach trasy Naturalne Poranki Blisko Natury. Adriana Marczewska, szefowa kuchni i prowadząca program, wybrała się do sudeckiej krainy – doliny rzeki Bóbr, by znaleźć inspirację do stworzenia pysznych śniadań. Do ich przyrządzenia oprócz m.in. aromatycznych grzybów, kolorowych warzyw czy świeżych ziół, wykorzystała parówki z linii Tarczyński Naturalnie w zupełnie nowej odsłonie.
Wszyscy są parówkożercy! Rusza najnowsza kampania parówek Tarczyński Naturalnie
Znany producent z dominującą pozycją rynkową w kategorii parówek premium ponownie stawia na międzynarodowy, filmowy styl komunikacji. Tym razem z wielką zagadką w tle. Spot będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmie ponadto kanały digital i sieci kinowe.
Tarczyński oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski
Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej ma nowego sponsora. Został nim Tarczyński – rynkowy lider kabanosów i marka nr 1 wędlin paczkowanych w Polsce. Kontrakt został podpisany na 2 lata z możliwością przedłużenia. Umowa zakłada m.in. nadanie produktom marki tytułu „Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski”
Parówki Tarczyński w nowej, rewolucyjnej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a także estetyczny i nowoczesny design. Nowe opakowania zaprojektowane zostały wspólnie z konsumentami, w myśl wsłuchiwania się w ich głosy oraz odpowiadania na oczekiwania rynku.
Tarczyński prezentuje film promujący najbliższą okolicę zakładu na Dolnym Śląsku
Tarczyński – lider kategorii kabanosów, parówek i wędlin paczkowanych – opublikował właśnie film prezentujący unikatowe walory turystyczne dwóch dolnośląskich powiatów: trzebnickiego i milickiego. W ten sposób marka chce promować najbliższą okolicę głównego zakładu, znajdującego się w Ujeźdźcu Małym, podkreślając jednocześnie przywiązanie do tego wyjątkowego w skali Polski i świata miejsca.
Firma Tarczyński S.A. sponsorem Taia Woffindena
Tai Woffinden – trzykrotny, indywidualny mistrz świata w żużlu – ponownie podpisał umowę sponsorską z marką Tarczyński, liderem na rynku mięsnych i roślinnych przekąsek. Już w najbliższą sobotę (27 sierpnia) firma będzie wspierać go podczas prestiżowych zawodów Speedway Grand Prix, które odbędą się na wrocławskim Stadionie Olimpijskim.