Grupa Tarczyński z nową kampanią produktów dla dzieci
Grupa Tarczyński hasłem „W paczce siła” rozpoczyna nową kampanię promocyjną swoich produktów dla najmłodszych. Obejmie ona szerokie spektrum działań digital, a w roli brand hero wystąpi trójka animowanych bohaterów – Mocu, Mega i Lool. Kolorowe postacie reprezentują główne obszary aktywności dzieci: sport, naukę oraz zabawę.
Największa w historii kampania reklamowa parówek z linii Tarczyński Naturalnie
Ruszyła największa w tym roku kampania reklamowa marki Tarczyński, której celem jest promocja linii Tarczyński Naturalnie z jej flagowym produktem parówkami 100% z szynki. 30-sekundowy spot oraz jego skróty nawiązujące do międzynarodowego charakteru marki będzie można zobaczyć w największych kanałach telewizyjnych w Polsce. Tym razem osią tematyczną są Niemcy i Bawaria, będące odzwierciedleniem naturalności produktów, które wyróżnia prosty, w pełni naturalny skład.
Tarczyński S.A. sponsorem Taia Woffindena
Trzykrotny żużlowy mistrz świata – Tai Woffinden – podpisał w tym tygodniu umowę sponsorską z firmą Tarczyński – liderem w branży przekąsek mięsnych. Już w najbliższy weekend marka będzie wspierać go w walce o kolejny tytuł podczas Speedway Grand Prix we Wrocławiu.
Tarczyński S.A. rozwija strategię działań w sektorze e-commerce
Tarczyński S.A. – wiodący producent wysokiej jakości białkowych przekąsek mięsnych, z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku, coraz mocniej stawia na swoją obecność w sektorze e-commerce. Produkty marki można nabyć na kilku internetowych platformach sprzedażowych m.in. Frisco. oraz w oficjalnym sklepie Tarczyński S.A. w Strefie Marek Allegro.
Trwa turniej CS:GO Tarczyński ChampionChips
Marka Tarczyński po raz kolejny wchodzi w świat gamingu, organizując drugą edycję rozgrywek Tarczyński ChampionChips. Turniej odbywa się online, a fazy finałowe transmitowane są na żywo w Tarczyński Studio Live. Przed nami rozgrywki eliminacyjne – 11 i 12 lipca oraz 25 i 26 lipca. Runda finałowa odbędzie się 8 sierpnia. Organizatorzy otworzyli już zapisy na kolejną edycję turnieju w CS:GO.
Tarczyński S.A. rozszerza portfolio linii produktowej NATURALNIE
Tarczyński S.A. poszerza portfolio linii Naturalnie, którą wyróżnia prosty skład, wyłącznie naturalne składniki i brak dodatku konserwantów. Na rynku właśnie zadebiutowały Krakowska Sucha oraz Kurczak gotowany. Marka realizująca założenia „Jesz lepiej, żyjesz lepiej” zdecydowała się na taki krok po niewątpliwym sukcesie, jaki wcześniej odniosły parówki z tej samej serii, które wyróżnia prosty skład i tylko naturalne składniki.
Tarczyński S.A. dołącza do akcji #GOTOWIDOPOMOCY
Akcja #GOTOWIDOPOMOCY zainicjowana przez Legię Warszawa ma na celu nieść realną pomoc seniorom w czasie pandemii. Wolontariusze dostarczają potrzebującym żywność i środki higieny osobistej. Tym razem w paczkach dla potrzebujących znajdą się także smaczne i pożywne kabanosy od firmy Tarczyński S.A.
Poznaj Dolinę Baryczy
Ograniczenia w przemieszczaniu się, które dotknęły nas w ostatnich miesiącach sprawiły, że jeszcze bardziej cenimy przyrodę i dziedzictwo naturalne. Stowarzyszenie „PARTNERSTWO dla Doliny Baryczy” wspólnie z Tarczyński S.A. udostępnia film „Poznaj Dolinę Baryczy”, który pokazuje niepowtarzalne piękno i różnorodność przyrodniczo – kulturową regionu.